Jelonkowaty Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Cześć , założyłem używany gwint od jednego z forumowiczy. Są założone camber . I problem pojawia się podczas bardzo wolnej jazdy gdy skręcam . Sprężyny jak by przeskakiwaly z przodu . Co można zrobić żeby się tego pozbyć ? Dodam że gwint to bilstein Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Cześć , założyłem używany gwint od jednego z forumowiczy. Są założone camber . I problem pojawia się podczas bardzo wolnej jazdy gdy skręcam . Sprężyny jak by przeskakiwaly z przodu . Co można zrobić żeby się tego pozbyć ? Dodam że gwint to bilstein Wywal te cambery, załóż normalne mocowania amorków i powinno być ok. Bo myślę, że to jedyny powód takiego zachowania. No chyba, że sprężyna lata luźno. Ale to by było słychać stuki nawet przy jeździe na wprost. A skoro coś trzeszczy przy skręcie to obstawiam, że camber dokonuje żywota Edytowane 17 Września 2015 przez michal_f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jelonkowaty Opublikowano 17 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Leo zapewniał ze przejechane ma 500 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Leo zapewniał ze przejechane ma 500 km To najlepiej podejdź do niego Sprawdzi co i jak bo tak to ciężko powiedzieć co to może być. Najlepiej na kanał, jedna osobą kręci kierownicą, a druga siedzi pod autem i patrzy co się dzieje:) Edytowane 17 Września 2015 przez michal_f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jelonkowaty Opublikowano 17 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 No mam do niego 150 km wiec trochę słabo . Spróbuję się do niego dodzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 No mam do niego 150 km wiec trochę słabo . Spróbuję się do niego dodzwonić a nie masz górnych mocowań ze starego zawieszenia żeby je założyć zamiast camberow? Roboty ze zmianą to chwila, a przynajmniej będziesz mógł wyeliminować jedna z możliwych przyczyn. Podjedz to pierwszego kumatego mechanika i Ci to sprawdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jelonkowaty Opublikowano 17 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Ojciec ma warsztat wiec to bez problemu sobie sam sprawdzę . Tylko nie podejrzewałem camberow bo mówił ze są praktycznie nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Na obu kołach Ci stuka? Stuka jak skrecasz w prawo i lewo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jelonkowaty Opublikowano 17 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 ta na obie strony, Leo polecił nasmarować pomiędzy sprężyną a talerzem smarem którego nie wypłucze woda i na pewno ustanie. przekonamy się na dniach jak przetestuje to napisze jak rezultaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Strzela sprezyna po talezyku teflonowym. Można włożyć 2 teflony i je dobrze nasmarować. Ewentualnie można włożyć helpera ale i ten pewnie bedzie strzelał. Trzeba pamietac ze camber nie ma łożyska, tam jest tylko uni-ball który pod obciążenniem napiera na sprezyne w taki sposób że nei pozwala jej sie przekrecić. Dlatego założenie ori poduszek wyleiminuje ten problem ale podniesie auto do góry. Tu cambery są nie tylko po to zeby dało się połozyć koło ale też po to żeby dało sięto na prawdę nisko posadzić. Podstawy tuningowców się kłaniają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jelonkowaty Opublikowano 17 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 no nie wiedziałem o tym i dla tego dzwoniłem. ale dzięki za rozwinięcie tematu, już wszystko co chciałem wiedzieć to wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 nie ma problemu numer masz jak masz pytania dzwon, na pewno pomoge/wyjasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.