LysoL Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Witam, mam problem z nivo a mianowicie z dnia na dzień przestała pracować pompka, auto stoi równo nie opada. Po wizycie u znajomego mechanika po podlaczeniu pod komputer auto reaguje tak jak powinno czyli jak daje sygnal do podniesienia auta to pompka pracuje i podnpsi auto i tak samo z opuszczaniem czyli wychodzi z tego ze układ jest sprawny. Impa błędów nie pokazuje, tylko na wyswietlaczu zegarow widnieje ze nivo jest nieaktywne i auto samo z siebie nie uruchamia pompki. Reasumujac- przy użyciu komputera uklad reaguje natomiast auto samo z siebie nie uruchamia pompki i ciągły błąd na desce mimo bledow w inpie. Czy ktos madry z forum doradzi? Elektrycy w moim miescie maja terminy na za 2 tygodnie wiec może ktos tutaj szybciej ogarnie co i jak. Pacjent to E39 turas z 2002 roku. Bede wdzieczny za pomoc. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 sprawdź DIS'em/INP'ą napięcia na czujnikach poziomowania które masz na wachaczach z tyłu oraz offsety jakie są tam pokazane. Nie robiłeś niczego nienormalnego w ostatnim czasie w stylu zmiana modułów/zegarów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LysoL Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 No wlasnie nic nie robiłem, z dnia na dzień pojawił sie błąd na zegarach i przestało działać. Napiecie na czujnikach było z tego co pamietam po około 3v na strone Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LysoL Opublikowano 1 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Dzisiaj raz jeszcze byłem na kompie. Inpa nie pokazuje żadnego bledu, napiecie na czujnikach jest. Problem wystepuje nadal. W piatek jade na kanał poruszac czujnikami chociaz teoretycznie inpa mówi ze wszystko z nimi ok. Tryb transportowy wyłączony wiec zagadki ciąg dalszy, może zrobmy burze mózgów wszelkie pomysly sprawdze bo cos czuje że to jakas ******la jest ale bardzo irytujaca. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 1 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 A zasilanie sterownika po zapłonie i podtrzymanie może sprawdż, ciekawy przypadek skąd jesteś? U mnie jest tak że jak stoi auto na włączonym zapłonie dłużej to po odpaleniu świeci sie kontrolka, wyłącze i włącze zapłon i jest ok, ale zgodnie z przysłowiem "szewc w podartych butach chodzi" nigdy nie było okazji tam spojrzeć Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LysoL Opublikowano 1 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Zasilanie sterownika jest, auto nie wazne ile stoi po pol minuty na desce wywala "nivo nieaktywne", wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie niestety nic nie daje. Jestem z Koszalina. W piatek bede mial dostep do kanalu to posmyram te czujniki czy aby na bank jest wszystko ok i wszystko styka, z drugiej strony jakby nie łączył to by inpa chyba pokazala. Juz mi brak pomysłów... Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 2 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Sprobój zrobić DIS'em ponowną kalibrację - to wygląda inaczej niż w INPIE i jak dla mnie jest bardziej profi --> dis prowadzi za rękę Widzisz, jakby to było wcześniej to bym do Ciebie podleciał albo Ty do mnie bo byłem w Dźwirzynie i miałem kompa ze sobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LysoL Opublikowano 2 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 No i zobacz jak sie rozminelismy, mechanik chyba nie ma disa ale chyba sam wgram i zobacze czy sie polacze, jakis kabel obd2-usb mam moze połączy. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LysoL Opublikowano 4 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Czujniki sprawdzone organoleptycznie jak i przez impe, napięcie na czujnikach jest, zero błędów, czujniki wyglądają na zdrowe i kable całe i dalej błąd na zegarach że nivo nieaktywne!!!! Co jest do licha??? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedeefik Opublikowano 13 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 to samo miałem dwa dni temu.Przetarty kabel w tylnym lewym kole. Dodatkowo wtyczki czujników na wahaczach docisnełem opaskami i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LysoL Opublikowano 13 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Witam, wracam ze sprawą nivo. Otóż przed pojechaniem do mechanika postanowiłem odlaczyc na chwilę akumulator bo już pomysłów brakło-odlaczylem aku na 5 minut po czym podlaczylem i problem jak byl tak jest. No więc czas na szpeca mechanika. Minął caly dzień wiec dzwonie do szpeca mechanika i pytam czy coś wykrył, powiedział ze na 90% sterownik od nivo bo wszystko możliwe sprawdzał i tylko to mu pozostało. Ok mówię i wybralem sie po odbiór auta. Na miejscu wytlumaczyl mi że czujniki dzialaja prawidlowo, nie ma nieszczelności wiec to bankowo sterownik, niestety nie posiadał na miejscu sterownika wiec mówię mu że ja sterownik kupie a on zrobi adaptacje zawieszenia. Niezbyt zadowolony wsiadam do auta, odpalam a tu z tylu jakze przyjemny dzwiek się pojawia- słychać pompke od nivo i brak błędu na zegarach. Najpierw pomyślałem że zażartował ze mnie no ale do dnia dzisiejszego pompka działa wraz z odpalaniem auta wiec jest tak jak było przed usterką. Nasuwa mi się tylko jedno pytanie. Mechanik stwierdził że mój akumulator nadaje się na złom bo jak zostawił drzwi otwarte na 10 minut to akumulator wyladowal sie do zera wiec może tu tkwil problem z działaniem a raczej jego brakiem nivo? Dodatkowo zauważyłem że jak ja odlaczalem aku i ustawialem datę na zegarach to był od razu rok 2015 a jak odbieralem od mechanika to przy ustawianiu daty był rok produkcji czyli 2002. Może jak był odlaczony dluzszy czas to dopiero wtedy sie zresetowal komp i błąd zniknął? Tak czy siak na chwile obecna nivo dziala a na jesień trzeba zakupić nowe aku. Tajemnicze te moje auto samo się naprawia Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.