Patollo Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Od niedawna jestem szcześliwym właścicielem BMW 324 TD E30 z automatyczna skrzynią biegów. OStatnio rozebrałem filtr powietrza i zobaczyłem tam olej. Co to znaczy :>?? Ja myśle ze to z turbiny mi "pluje" Co wg. was jest przyczyną przedostawania się oleju do filtra:>?? Następny problem to od niedawna ten automat. Na jedynce nie chce ciągnąć od najniższych obrotów. Dopiero od ok. 1,7 tys obrotów sie budzi i idzie normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Najwyżej mnie ktoś poprawi, ale jeśli to turbodiesel to zaczyna ciągnąć wtedy kiedy turbina mu się załącz czyli w okolicach 17tys obrotów może to być. Co do oleju w filtrze to najprawdopodobniej pluje Ci z odmy, czy jak to się tam nazywa, odpowietrzanie komory korbowej. Do puszki z filtrem powinnien Ci iść jakiś wąż którym ten olej wlata. Tu są w sumie dwie możliwości: 1. wyciągnąć wąż, dzirę w filtrze zaślepić a wąż niech sobie zwisa swobonie i wtedy kilka kropel oleju sobie skapnie na ziemię zamiast do filtra- ale to neiekologiczne. 2. mógłbys zrobić też tak, aczkolwiek w beemce nie wiem na ile to wykonalne, że ten wąż który dochodzi do filtra wyjmujesz, dziurkę zaślepiasz, a wąż podłączasz do węża dolotowego za filtrem, tak żeby te kilka kropel oleju się spaliło a nie kapało, ale to już trzeba pokombinować z wycięciem dziury, wsadzeniem węża no i uszczelnieniem tego Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felix666 Opublikowano 17 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 witaj. mam e-30 2.4td i tez mialem olej w filtrze,to przez odme,tam zawsze bedzie troche oleju-to diesel.wlej dobry olej np. mobil 10-40 i bedzie lepiej-dla turbiny tez.ale ten automat e-30 w dieslu?! sprawdz stan oleju w skrzyni albo wymien olej,moze byc zalany zwyklym-wiesz jak jest . bmw_beer .bardzo lubie to gdakanie 6-cyl bmw_beer [ Dodano: 17 Marzec 07, 20:12 ] turbina wchodzi przy 2000-2200 obr/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patollo Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Szkoda że wcześniej nie wiedziałem o tym oleju. Stary olej był 10 W40. Ale to już leciwy wózęk i kazałem zalać go mineralnym Castrolem 15 W40 czy coś w tym stylu :roll: Nie pamiętam teraz ;-) Ale z tą odmą to pomyśle ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 18 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Co do tego oleju to nie wyrzucajcie całego wężyka bo komora korbowa musi być pod podciśnieniem. Nie przesuwajcie też go za filtr powietrza bo wtedy turbina cała będzie usyfiona w tym właśnie oleju; owszem, powinna być smarowana, ale nie od tej "strony" ). Można zrobić filtr, który wstawi się W ten przewód odpowietrzający. Wystarczy zrobić puszkę a w środek włożyć kawałek jakiejś włókniny (może być taka jak stosowana do wytłumiania subwooferów). Gdzieś widziałem stronę z takim domowej roboty filtrem. Jak uda mi się znaleźć to wkleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felix666 Opublikowano 18 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 lepiej zalac 10w-40 semisynthetic bo turbina dziwnie reaguje na mineralny-mozliwe ze jest za gesty. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
showtime-tv Opublikowano 18 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Co do problemow z automatem, zastanawia mnie czemu po maksymalnym skreceniu kierownicy w lewo lub w prawo przy ruszaniu z miejsca mi czasem gasnie? Czy to wina tego ze za malo gazu dodaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Co do problemow z automatem, zastanawia mnie czemu po maksymalnym skreceniu kierownicy w lewo lub w prawo przy ruszaniu z miejsca mi czasem gasnie? Czy to wina tego ze za malo gazu dodaje? jak na maksa skręcisz, to wtedy we wspomaganiu jest duże ciśnienie i chyba przez to większe obciązenie. U mnie czasami w manualnu nie tyle zgaśnie co sobie zaprotestuje że ma za mało gazu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
showtime-tv Opublikowano 18 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Tak wlasnie myslalem ze to jest przyczyna Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.