przemal Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Wywala następujące błędy w X5 z 2000r, z silnikiem 3.0i z LPG : 202 Lambda regulating limit Bank1 203 Lambda regulating limit Bank2 227 Lambda control tolerance Bank1 228 Lambda control tolerance Bank2 Dodam że wywala te błędy gdy tylko wyjadę w trasę gdzie jadę ze stałą prędkością, po przejechaniu ok 80km zapala się check i pojawiają się takie 4 błędy. Podczas jazdy po mieście błędy się nie pojawiają. Instalacja lpg nowa sekwencja STAG do 300KM, zrobiłem na niej ok 1000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Przepływomierz. Odepnij i pojezdzij z odpietym, zobacz czy wywali te błędy. Chyba ze gaz źle ustawiony. To spróbuj pojeździć na benzynie i zobacz czy wywali tak samo? Jak będzie to samo to spróbuj z przepływomierzem Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Była już regulacja gazu po 1k? Raczej przez gaz wywala sondu, wybierz sie na regulacje Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Tez wydawało mi się ze to wina mieszanki LPG. Szczerze, gazownik nic mi nie wspominał o regulacji po 1000km. Podjadę do niego w tym tyg i dam znać. Przepływke odpinalem i z nią wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) U mnie nieszczelności na wężach w rejonie ODMY może nie takie błędy generowały ale waliło błędami właśnie od sond - głównie korekcje. Może właśnie jakiś wężyk pęka? Może problem dotyczy tylko gazu? A może nie? Zauważyłem u siebie bez względu na paliwo - PB/LPG, że gdy trzymałem cały czas na zmiennych obrotach (przygazówki) - obserwując korekcje - błędu nie wywalało, ale przy stałych obrotach a zwłaszcza przy dłuższym postoju na biegu jałowym (np. postój na światłach), korekcja rosła wysoko i błąd wywalało. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez pidey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 jak pisze Grzesiek regulacja gazu i ciśnienia na wtryskach ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 1 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 wykasuj błedy zatankuj bene pośmigaj jakiś czas i zobacz czy nie wrócą błedy. jak nie wracają to masz albo żle wyregulowana instalacje, tanie wtryski ewentualnie żle zamontowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 2 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 potwierdzam to co piszę DOMEL, po swoich przejściach mogę Cię zagwarantować że jest to problem z gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 2 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Wtryski baracuda, centralka stag 300, reduktor KME Gold, wielozawór tamasetto. Wszystkie nieszczelności i inne tego typu usterki były usunięte przed założeniem gazu. Przed wstawieniem do gazownika nie było żadnego błędu. Jutro jadę na regulację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 3 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 niech Ci ktoś zrobi porządną drogową kalibrację. Dobrzy by było żeby przed pojeździć 100-150 km na benzynie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 3 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Dawka podniesiona o 10%, kalibracja drogowa była robiona. Zobaczymy czy nie wywali błędu jak trochę polatam autem. A czemu mówisz żeby zrobić 150km na bp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 3 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 A czemu mówisz żeby zrobić 150km na bp ? żeby zebrać mapy paliwa i na ich podstawie ustawić gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 4 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Dawka podniesiona o 10%, kalibracja drogowa była robiona. Zobaczymy czy nie wywali błędu jak trochę polatam autem. A czemu mówisz żeby zrobić 150km na bp ? dokładnie tak jak pisze Grzesiek z własnego doświadczenia dobrze jest np. sobie wieczorem odpiąć akumulator i rano podłączyć i dopiero wtedy zrobić te km na benzynie i dopiero pojechać na drogową kalibrację. Odłączenie akumulatora na krótki okres czasu typu 1-2h nie przyniesie rezultatu bo komp ma podtrzymanie ale po nocce już będzie OK. Tylko nie rób żadnego zwierania klem jak co poniektórzy poradzają, normalnie odłącz i zostaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.