mareq Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 witka, jak zakładałem kratkę nawiewu w swoim e46 natknąłem się na bardzo dziwny kabel który prowadził do wiązki licznika od??? no własnie nie wiem od czego bądź do czego miał on prowadzić ??? ktoś coś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 A do którego pina masz wpięty ten kabel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 kurczę nie zwróciłem uwagi, wiem, że kabel jest koloru czarnego z białymi paskami wzdłuż całej długości... myślałem, że znajdę gdzieś rozpiskę po kolorach a tu lipa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 znalazłem kabel nr 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 A2 Instrument cluster control unit Connector location views Number X-pin, colour Description X11175 26-pin, black Plug connector Instrument cluster control unit X11176 18-pin, natural Plug connector Instrument cluster control unit Pin assignments at plug connector X11175 Pin Type Description / Signal type Connection / Measuring notes 1 M Ground Ground connector 2 A Signal Battery charge indicator Connector terminal 61 3 A Engine start signal feedback Digital diesel electronics control unit 4 E Terminal 30 Fuse F43 5 E Terminal 15 Fuse F34 6 E Terminal R Fuse F10 7 E Signal Locator lighting Connector, instrument and locator lighting 8 A Speedometer (A) output signal Connector Speedometer (A) output signal 9 E/A CAN bus high Connector CAN bus high 10 E/A CAN bus low Connector CAN bus low 11 A Signal, fuel tank sensor (right) Fuel supply sensor 12 A Signal, fuel tank sensor ground (right) Fuel supply sensor 13 A Signal, oil pressure switch Digital diesel electronics control unit 14 E/A K-bus signal K-bus connector 15 A Signal, fuel tank sensor (left) Electric fuel pump 16 A Signal, fuel tank sensor ground (left) Electric fuel pump 17 E Signal Oil level sensor Digital diesel electronics control unit 18 E Signal, service interval indicator reset Diagnostic connector 19 E Signal Processed wheel speed, rear left Connector Processed wheel speed, rear left 20 E Signal Brake fluid level Connector Brake fluid level 21 A Signal, airbag warning LED Multiple restraint system control unit 22 A Signal Warning lamp ABS/ASC unit 23 A Signal Parking brake Connector Parking brake 24 M Signal, brake wear sensor Front left brake pad sensor 25 E/A Diagnosis signal TXD Diagnostic connector 26 A Signal, coolant level too low Coolant level switch Pin assignments at plug connector X11176 Pin Type Description / Signal type Connection / Measuring notes 1 A Ground, outside temperature Temperature sensor 2 A Signal, outside temperature Temperature sensor 3 Not used 4 A Signal, washer fluid level low Wash water level switch 5 A Signal, cruise control active LED Cruise control module 6 Not used 7 Not used 8 Not used 9 Not used 10 Not used 11 Not used 12 A Signal, driver's seat belt contact Hall-effect sensor, seat belt buckle 13 A Signal, steering column switch Turn indicator/low beam switch 14 A Signal, gong T3 Gong 15 Not used 16 Not used 17 Not used 18 Not used Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 niby kabel od prędkościomierza ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 a może tempomat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 ten kabel jest wpięty w kabel nr. 8 i prowadzi donikąd... tempomat mam i działa wszystko pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Ktoś miał wizje lecz nie dokończył, może miał kakiś komputer pokładowy który wymagał dygnału prędkości lub coś podobnego. Utnij i po problemie Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 A mnie ten kable wygląda na podłączenie pod radio z funkcją zwiększania głośności wraz z prędkością, ale łapy se n ie dam za tą teorię uciąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Możliwe, choć powinien być fabrycznie w kostce radia Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 A mnie ten kable wygląda na podłączenie pod radio z funkcją zwiększania głośności wraz z prędkością, ale łapy se n ie dam za tą teorię uciąć. zwiększanie głośności radia działa normalnie reż mi się wydaje , że mogła być jakaś stacja multi i dlatego taka rzeźba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.