matiswidnica Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Czesc panowie kilka dni temu doszedl Mi kabelek diagnostyczny i mam pytanie co Oznaczaja te korekcje na cylindrach? raz wysz?o tak a raz wysz?o tak : Wys?ane z mojego SM-G900F przy u?yciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk22 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 1 zdj?cie z ja?owego czy jazdy? bo wychodzi na to ?e 1 i 4 wtrysk do wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Z ja?owego Wys?ane z mojego SM-G900F przy u?yciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 tak na marginesie nie zawsze moge sie polaczyc sie z samochodem. przerywa mi polaczenie. Co to moze byc? bledna instalacja inpy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 nie, pr?dzej wadliwy interfejs lub jakie? problemy z autem. co do korekcji to sprawd? dok?adnie szczelno?? dolotu, ?wiece by?y zmieniane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 swiece wymieniane , a jak sprawdzic ta szczelnosc w jakim to jest miejscu? silnik m43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buckey Opublikowano 6 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Z tymi korekcjami to nie jest tak. To błąd tłumaczenia, w angielskiej wersji jest ROUGH co znaczy nierówność pracy. To jest odczyt przyspieszenia kątowego wału (odczytywane czujnikiem położenia koła zamachowego) po wybuchu mieszanki na każdym cylindrze. Ja rozumiem to w ten sposób - jeśli jest mała wartość to sprawność cylindra jest mała, bo nie napędza w dostatecznym stopniu wału. Jak duża wartość - to na odwrót. Jak rozbieżność pomiędzy cylindrami jest bardzo duża to na pewno można odczuć to jako nierówną pracę. Ale na pewno nie jest to wartość korekt na poszczególnych wtryskiwaczach - bo niby skąd komputer miałby to wiedzieć? Na bazie odczytów z sond lambda komputer jest w stanie odczytać skład mieszanki, ale to jest wartość uśredniona dla 4 cylindrów, lub w r6 - dla trzech cylindrów, bo sond jest dwa razy więcej. Ja u siebie w M54 wysyłałem wtryskiwacze do czyszczenia ultradźwiękami, wszystkie było jak najbardziej sprawne, a operacja niewiele dała, bo ok 2% polepszenia wydajności. Na wskazania wartości ROUGH praktycznie to nie wpłynęło. Na te wartości może mieć wpływ szczelność przy wtryskiwaczach (oringi, lewe powietrze). Edytowane 6 Listopada 2015 przez Buckey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Z tymi korekcjami to nie jest tak. To błąd tłumaczenia, w angielskiej wersji jest ROUGH co znaczy nierówność pracy. To jest odczyt przyspieszenia kątowego wału (odczytywane czujnikiem położenia koła zamachowego) po wybuchu mieszanki na każdym cylindrze.Ja rozumiem to w ten sposób - jeśli jest mała wartość to sprawność cylindra jest mała, bo nie napędza w dostatecznym stopniu wału. Jak duża wartość - to na odwrót. Jak rozbieżność pomiędzy cylindrami jest bardzo duża to na pewno można odczuć to jako nierówną pracę. Ale na pewno nie jest to wartość korekt na poszczególnych wtryskiwaczach - bo niby skąd komputer miałby to wiedzieć? Na bazie odczytów z sond lambda komputer jest w stanie odczytać skład mieszanki, ale to jest wartość uśredniona dla 4 cylindrów, lub w r6 - dla trzech cylindrów, bo sond jest dwa razy więcej. Ja u siebie w M54 wysyłałem wtryskiwacze do czyszczenia ultradźwiękami, wszystkie było jak najbardziej sprawne, a operacja niewiele dała, bo ok 2% polepszenia wydajności. Na wskazania wartości ROUGH praktycznie to nie wpłynęło. Na te wartości może mieć wpływ szczelność przy wtryskiwaczach (oringi, lewe powietrze). Dokładnie coś w ten deseń, nie są to korekty wtrysków jak w klekotach, i tak jak piszezsz przeważnie przyczyną zbyt dużych wartości jest lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.