koko090681 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Panowie mam problem z moim kombajnem ,a mianowicie po parodniowym postoju auta jak odpalam go to slychac klekotanie około 1sekundy ,czy to będzie spowodowane zaworkiem zwrotnym w podstawie filtra oleju (czy jakoś tak) jak mozna to zdiagnozować ,usunąć ,o ile to jest przyczyną Ktos ma jakieś pomysły spowodowaniem tego klekotanoa ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 (edytowane) Wymieniałem zawór zwrotny w 2,5 benzyna dostępny tylko w ASO BMW.Jeśli chodzi o klekotanie przez 1-3sek na zimnym to normalka.Naczytałem się o tym i klekoczą popychacze jak cały olej spłynie z góry silnika do miski.Jeśli klekocze już na ciepłym silniku w czasie jazdy to tylko wymiana.Zawór cały mam nowy,a jak piszesz jak zimno na dworze i auto dłużej stało to też zaklekoczą przez sekundę. Dużo zrobi płukanka i olej valvo maxlife bo klekotanie zaniknie czasem nawet całkowicie Bo dodatki w tym oleju odnawiają zmiękczają wszystkie gumy w motorze... Wymiana i płukanka najtańszy koszt. Edytowane 15 Sierpnia 2015 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Klekocze tylko jak zimny,przejmowac sie tym teraz mocno ?:-) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Nie ma co jeśli tylko po długim postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Nie przejmuj się tym.Ja w audi z silnikiem 4.2 też tak miałem i po prostu się przyzwyczaiłem do tego.Zimą to dopiero zaklekota:mrgreen:Możliwe że pomoże olej jak pisze wyżej Georgii ale u mnie nic to nie dało.Na zimnym(po całodobowym postoju)zaklekotał przez ok 1 sekundę i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Olej zalany jakies 300 km temu ,jak tak to chyba chyba zmienie na ten olej valvo i zobaczymy pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Puki co to nie zawracaj sobie tym głowy,szczególnie że łikend:mrgreen:U mnie też tak czasem zaklekocze jak postoi z tydzień w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 No moja stoi co tydzień po tydzień :-D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Możliwe że chodzi tu o ten zaworek zwrotny o którym pisałeś.Pewnie olej schodzi do miski i po odpaleniu, przez sekundę(zanim dotrze do popychaczy)zawory klepią puki olej do nich nie dotrze.Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w audi to było naprawdę głośne klekotanie,jak by dizel odpalił(po dłuższym przestoju oczywiście). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Nie wiem ale moim zdaniem to tak chyba nie powinno być ,w końcu to wszystko tam po odpaleniu chodzi na suchara a wiadomo kto nie smaruje ten nie jedzie :-D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Niby przez ułamek sekundy ale jednak na suchara.Ja nie znalazłem rozwiązania,nikt nie wpadł na jakiś zaworek zwrotnylololAudi sprzedane(i nigdy więcej aut spod znaku VW,audi itp.lolol)i problem zniknął.Dobrze było by to zrobić ale nie jest to temat który powinien spędzać ci sen z powiek.Silnik pancerny,puki co nic mu nie będzie,co nie znaczy żeby nie szukać rozwiązania problemu.Puki co miłego łikendu bez zmartwień bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 1 sekundowe klekotanie to jeszcze nie powód do zmartwień, chociaż to już oznaka albo zużytego zaworka zwrotnego albo któregoś z popychaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Obstawiam zaworek zwrotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Wymieniałem zawór zwrotny pompy oleju dostępny tylko na zamówienie z DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Wymieniałem zawór zwrotny pompy oleju dostępny tylko na zamówienie z DE Sam zamawiałeś czy przez pośredników(sklep np.)?Jaka cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Podpinam się pod pytanie z ceną jak i gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) Zamawiałem rok temu,a wszystkie elementy koszt ok 160zł.Zamówienie zostało realizowane przez salon w Lubinie i szło z DE. Sama nowa sprężyna do zaworka była dłuższa czyli stara była zużyta. Elementy ze zdjęcia numery 6,7,8,9,10 składają się na cały zawór. Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Spoko wymieniłes i??? Jakaś Poprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Na pewno smarowanie jest od razu,a nie za nim olej dotrze na górę silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Georgii,masz pewnie silnik R6,gdzie jest ten zawór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Bez ściągania miski olejowej się nie obejdzie ale przy okazji można ją wymyć i dać nowe uszczelnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.