Krycha Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Witam, jak moze pamietacie jestem w trakcie poszukiwan e39 z konca produkcji w mpaku na wypasie. Rozwazalem model 530i oczywiscie mowa wylacznie o sedanach. Lecz gdy ujzalem i uslyszalem na zywo e39 535i w m paku to zakochalem sie w tym dzwieku... Rozwazam dalej opcje tak jak bylo wczesniej lecz teraz rozgladam sie za modelem 535i 245km lub 540i 290km. Moj budzet to 35k, chce auto mocno odswiezyc, doinwestowac. Wiec po zakupie +/- 10k powinno starczyc, chce igle poprostu. Teraz sie zastanawiam jak juz zdecydowalem sie isc w strone fałki ktory silnik wybrac 3.5 czy ten 4.4... Bo jesli spalanie jest diametralnie wieksze, to wole 3.5 silnik, a jesli roznicy nie ma znaczacej to wiadomo ze skusze sie na 4.4. Dlatego prosze was o pomoc i opinie co do kosztow spalania i utrzymania i awaryjnosci 535i vs 540i. Rozwazam zalozenie lpg, wiec prosze wartosci tez podac w lpg jesli ktos posiada :-) z gory dziekuje za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Jeżeli rozważasz kupno samochodu z silnikiem V8 i pytasz o spalanie to za te pieniądze kup skuter i resztę pieniędzy masz na paliwo do końca życia:bag: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Brałbym 4.4 i cieszył się bardzo dobrymi osiągami Jak chcesz przeznaczyć tyle co napisałeś to sprowadź igłę od jakiegoś starszego pana czy pani i za resztę zrób na igłę bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Dlugi umiem liczyc poprostu :-) to nie jest kwestia czy ja mam pieniadze na paliwo czy ich nie mam. Moja sprawa i moj wybor. A tankowac do pelna i jezdzic co dwa dni na stacje to krew by mnie zalala, nie z powodu kasy, tylko z powodu czestego tankowania. Znam duzo ludzi co maja hajsu jak lodu, syte fury i zakladaja gaz, bo umieja liczyc do 10. Georgi tak, 35k. Mam juz wiecej, ale nie chce wydawac na auto powyzej tej kwoty. Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez Krycha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Moim zdaniem 4.4 wyniki lepsze a koszty eksploatacji takie same ,w końcu to V8 :lol: bedzie żreć bajure i elpidżi :mrgreen: u mnie na lpg 50 l zrobie od 250 do 300 km a zdarza sie ze nawet do 250 nie dobije :mrgreen: :mrgreen: benzy nie wiem ile dokladnie bo jeszcze jej nie litrarzowałem ,ale raz spojrzałem na średnie spalanie i już więcej tam nie zaglądam:mrgreen::mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 no jeżeli V to tylko 4.4. One wbrew pozorom dużo nie palą. Znajomy ma E38 4.4 i jemu w automacie przy normalnej jeździe wciaga do 22L LPG/100km.. Czy to dużo czy mało - jak na osiągi i akustykę niewiele. Moje M50 wciągnie w mieście pod 15L LPG/100km więc 15 zł mniej . Instalacja LPG będzię Cię kosztować w okolicach 5000 - 6500 tysięcy - mówimy tutaj o Landi Renzo lub BRC lub PRINS ale ja osobiście polecam tą pierwszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Co do spalania, a mam tylko 2,5 silnik zagazowany instalacją STAG + wtryski HANA (nie pytajcie o szczegóły bo nie znam się na tym a brałem 3 lata temu z najwyższej półki) i mam nogę z ołowiu i pali LPG tyle ile wleję czyli średnio ok 18 - 19/100 a na baku robię ok 250km. Oszczędnie - to znaczy wolniej niż można by jeździć, to spali nawet poniżej 12/100, ale czy po to kupowałem furę z silnikiem 2,5 żeby jeździć z prędkością wolniejszą od "piechura emeryta" :mrgreen: ? Moim zdaniem, wszystko o pojemności powyżej 2,0 i masie własnej powyżej 1,2t musi palić albo jeździmy jak emeryt do kościoła. pytanie_bmw Zależy tylko jak szybka chcemy zniknąć z punktu startu bmw_1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 A co myslicie automat czy manual? Mam ciezka noge, ale na wyscigach nie zamierzam jezdzic :-P juz sam nie wiem 3.5 czy 4.4, powiem tak spalania sie nie boje, boje sie ze to duzy silnik, poprostu. Bo teraz mam 523i. I tak na 4.4 zamiana, dziwne to moze dla was, ale bojej sie samego motoru a wlasciwie tych cyfer "4.4" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Nie ma się co bać w kosmos nie polecisz :mrgreen:szukaj zdrowego 4.4 wsadzisz dobrą sekwencję i będziesz latał zadowolony. Jak się przesiadać to na coś konkretnego a nie za pół roku jak wybierzesz 3.5 będziesz marudził że mogłem brać 4.4... E39 kawał auta to i piec musi być solidny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Dokładnie jak pisze sebo293,będziesz żałował że nie 4.4.Ja na swoim przykładzie ci powiem że miałem wcześniej e39 528i z lpg w automacie,potem audi a6 c5 4.2q w automacie i też założyłem lpg,nie było kosmicznej różnicy przy dodawaniu gazu(w każdym razie nie taka jaką sobie wyobrażałem,w fotel mnie nie wgniatało:)),więc silnika się nie bój,skrzydła nie będą ci potrzebnebmw_1Co do skrzyni to zależy od ciebie,ja zdecydowanie wolę manual. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Sebo293 masz racje :-) dlugi: bardziej chodzi mi o to ktore auto z manualem czy automatem bedzie mniej zajechane, bo wydaje mi sie ze automat nie bedzie tak katowany jak manual, alez znowu automat jak powie dziekuje to cala skrzynia do wymiany a to drogi interes a manuala chyba trzeba miec naprawde talent zeby go rozyebac. Co myslisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 W manualu może sie za to sprzęgło wysypać, a to nie mały koszt z dwumasą. Ale mimo to wybrałbym zadbanego manuala:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Jeżeli chodzi o automaty to miałem dwa.W BMW był igiełka i byłem zadowolony tak że nie chciałem manuala ale jak zmieniłem auto na audi i tam po pewnym czasie zaczął padać konwerter i od tej pory nie chcę już automatu.Koszty kosmiczne nawet w porównaniu z wymianą sprzęgła i dwumasy w manualu.W sumie chodzi o to żeby trafić na zadbany automat ale to zawsze loteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Czyli manual :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek73 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Pozosta? przy 530.Dorzucisz wydech Eisenmanna i b?dziesz szcz??liwy.Jasne-mo?na trze? kolanami na logo 540 na o?miu cylindrach-ale osi?gami tego nie a? tak nie odczujesz.Utrzymane 530 nie odpu?ci 540 a po?knie z pierzem 535 kupowan? krajow?(od handlarzyny).Spala przy tym 9-14 ltr. 95-oktanowej wachy(przy nap?dzie na 4 ko?a-w X3)Koszta utrzymania napewno ni?sze.Za 5000 euro dostaniesz tak? z 1-ej r?ki z przebiegiem do 180.000km.Co do skrzyni to automat(sekwencja)daje rad?-w po?o?eniu sport ci?gnie do odcinki i nie robi problemów, gdy mieniasz w nim regularnie olej(mimo,?e Bmw mówi,?e jest nie wymienny)Taka impreza to 1400 pln. i to nie w servisie a w Boschu.To kwestia preferencji,Preferuj? manuala a ten z pierwszej ?apki i niemieckich dróg zm?czony by? nie powinien.Pisz? na podstawie do?wiadczenia a nie tego co mi si? wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.