Szopu Opublikowano 30 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam. Pacjent e36 coupe m50b20 vanos. Po spięciu z inpą wywala błąd na każdym cylindrze w dodatku wyskakuje błąd sondy lambda - jak się orientuje to od podgrzewania. Aktualnie pali jak świnia w mieście bez piłowania - obstawiam sondę, z wydechu powiewa mocno niedopaloną benzyną, kat wywalony, chodzi równo mocy jej delikatnie jak dla mnie braknie mimo, mój poprzedni sedan z tym samym piecem lepiej ciągnął... Screeny poniżej. Wywala błąd z powodu walniętej sondy? Czy szukać innej przyczyny? Każdy z błędów się kasuje oprócz sondy - po krótkiej jeździ, znowu nawrotka na garaż, inpa i ponownie szereg 9 błędów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Na mój nos sonda umarła - do wymiany, a jak ona leży, to wszystko się wali. Reszta się okaże po wymianie sondy (tylko nie zamiennik lolol - już lepiej używka ale oryginał). No chyba że lubisz dwa razy płacić i dwa razy robić :lol:. Poza tym w INPIE dla silnika masz jeszcze inną grupę parametrów - jak pamiętam - "status" - "analog" - "l.probe" - a tam będziesz miał wszystko jak na dłoni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 To wiem - sonda śmietnik, mam za 2 tygodnie dostać ori używke. Myślałem że ktoś miał taki przypadek bądź podobny. bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Nowy bosch z wtyczka kosztuje 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 sonde ogarnąłem szybciej... ponowny błąd w postaci podgrzewania - choć poznikały wcześniejsze błędy o dziwo. Został ten jedyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Więc ta "nowa" wymieniona też jest walnięta. Gdzieś widziałem w jaki sposób diagnozować uszkodzenia sond lambda ale teraz nie pamiętam - miernikiem się mierzyło rezystancję (przejście) grzałki. No chyba że jednak coś innego w obwodzie sondy padło :confused: , ale to właśnie już po pomiarach wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Zmierzę i zobaczę. Gdzieś coś kiedyś czytałem o braku masy i wyskakującym błędzie - tak jak pisałem pomierzę to dam znać bo tylko już to mi zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 wystarczy wpiąć się multimetrem w wiązkę i sprawdzić rezystencje na grzałce oraz czy dochodzi do grzałki napięcie, do grzania sondy jest też przekaźnik, też go sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.