litrer90 Opublikowano 30 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam wczoraj mechanik wymienił mi tuleje wahacza przedniego na meyle hd+ lewy cały drążek kierowniczy.. natomiast dzisiaj została ustawiona zbieżność przodu na warsztacie coś tam gadali +3 -4 tzn przykładali takie coś na koła i jeden mechanik patrzył z jeden strony a drugi z drugiej a na tylnym kole była jakaś tablica z numerami i tak ustawiali laserowo w czym problem to jeszcze przed wymianą tulei jak zmieniłem opony z zimowych na letnie.. to podczas jazdy zaczęło drgać kierownicą... przemieniłem tylne na przód i drganie o 80% ustało... ale teraz na nowych tulejach jest taki efekt: do 90km/h nic cisza.... ale od 100km/h do 120km/h kierownica wibruje jak nie wiem co PODCZAS JAZDY mechanik mówi bym jutro przyjechał by sprawdzić koła tzn wyważyć jeszcze raz... co to może być.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 30 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Najprawdopodobniej właśnie wyważenie kol. Wychodzi ono właśnie przy takich prędkościach. Sprawdź tez czystość przednich piast, mogą być delikatnie zabrudzone. ...by Tapapapapatatalaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 aha okej to jak moge jeszcze spytam jeśli jedno koło było zle wyważone dokładnie tylne.. to czy tylne koło może mieć wpływ na wibracie podczas jazdy? czy tylko przednie koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 30 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Tylnego kola na kierownicy nie poczujesz ogólnie na wibracje samochodu przy tych prędkościach może miec wpływ jeszcze np. podpora wału ...by Tapapapapatatalaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 30 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Ale jak ma nie wywazone bo jak dał z przodu do tyłu to o 80% ustało, wieć musialo byc kiepsko z tym kolem, więć może nawet z tyłu dawało na przód drgania. Ale zalozylbym jeszcze raz na zimowki i przejechal sie i zobaczyl co sie dzieje. Jak na zimowkach tez bije, to znaczy, ze cos w zawieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam kola wyważone dobrze koła zamienione wszystkimi kombinacjami i w każdej kombinacji jest wibrowanie kierownicy od 100 już całkowicie w górę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Może masz cos jeszcze wyrabanego w zawieszeniu. Wymieniłes tuleje, więc moze znalazło sobie inne słabsze miejsce i tam sie poddaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Piasty masz czyste? ...by Tapapapapatatalaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 piasty świecą sie jak psu.. no sam juz nie wiem.. no bo co w ciemno ładować kasę? skoro nic nie puka ani nie stuka? np prawy drążek kierowniczy nie ma na prawym kole grama luzu a jest pewnie ori bmw to co wymienić mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Czasem luz nie wyjdzie na kanale trzeba jechać na szarpaki i wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 no nic na razie wymienię tarcze na przód bo klocki 1mc temu wymieniłem wiec po co znów klocki 2x tłoczki przednie z gumkami odpowietrzenie układu w środę jadę na zbieżność 3D tzn pełną geometrię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Daj znac czy sie poprawiło coś po tych zabiegach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 koncówki obie wymienione? pierscienie centrujące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Witam trasa 390km dzisiaj zrobiona i tak jadąc do 100km/h drżenie kierownicy jest znośne... ale jadąc od 120 w górę kierownica telepocze dość mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUB_ZERO29 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Miałem kiedyś podobny przypadek bicie od 100km do 120km/h w moim przypadku winne były opony, miały bicie góra - dół. Jak masz możliwość wrzuć jakieś inne np zimowki przejedz się sprawdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Wykluczałem podpowiedź o oponach,bo to pierwsze co bym sprawdził...Jeśli kolega nie sprawdzał to radziłbym na wyważarce sprawdzić czy opona "nie skacze" góra dół bo jak było na niej ostre hamowanie to może przez nią właśnie bić.Tak jak kolega Subzero napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Jutro dam znać co i jak bo jadę na geometrię pełną 3D + sprawdzenie zawieszenia całego przed geometrią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam byłem dzisiaj na ustawieniu ale niestety nie ustawili bo tylna lewa spręzyna pęknieta i pierw kazali wymienić.. odnośnie wibracji kierownicy na nowo wyważyli koła i ciężarki dali już w środku felg a nie jak wcześniej na zewnatrz ale też nic to nie dało do tego sprawdzili czy podczas wyważania opona nie bije i nie było nic takiego... co lepsze zawieszenie przód i tył igła.. nawet dwukrotnie pytałem się o sworznie na wahaczach sprawdzili powiedzieli IGŁA to co się dzieje... strach powyżej 130km/h jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Człowieku masz pękniętą sprężynę i wyważasz koła lolol Chcesz aby auto idealnie się prowadziło... Porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 ale to tylna spręzyna i auto stoi prosto ale już zamówiłem dwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Wymień sprężyny i spuść z jednego tylnego koła powietrze... Opanuj się chłopcze lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Witam przed wymianą tulei na meyle hd(miałem febi wcześniej) drgania były ale o połowę mniejsze.. po wymianie tulei już na meyle hd przód sztywny i teraz kierownica tak drga,że szok.. dzieje się to od 80 do samej góry czyli 120/150 itp Koła trzy razy wyważane i za każdym razem ok podczas wyważania poprosiłem by sprawdzili czy opona nie ma bicia góra dół.. nic takiego nie stwierdzili kolejno wymienione klocki na nowe tłoczki hamulcowe przednie nowe tarcze hamulcowe na przód nowe układ odpowietrzony co może być nie tak? dodam zawieszenie sprawdzili sworznie na wahaczach itp i wszystko ok przod jak i tył dodam wydaje mi się,że to nastąpiło po zmianie opon z zimowych na letnie..bo jak wulkanizator zmienił opony i pojechałem w trasę od razu kierownica drzała.. pytam niech sprawdzi wyważanie sprawdził jest OK następnie zamieniłem tylne koła na przód i drgania o 30% ustały.. zaczynały się od 60km/h a teraz od 80km/h potem samo z siebie drgania ustały były tylko przy hamowaniu.Po jakimś czasie zrobiło sie tak,że zaczęła kierownica podczas jazdy mocno drzeć Koła były na różne sposoby przekładne i to samo opony na przodzie z 2011r tył 2009(letnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Może opony masz nie równo wytarte? Ja tak miałem u siebie. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 hmm jeszcze ustawię geometrię auta 3D jak to nie pomoże to przed zimą przy zmianie opon wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Polecam sprawdzić jeszcze: luz na tłoczyskach amorów przód jeśli taki występuje może bić,tak samo jak przy uszkodzonych poduszkach amorów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.