matiswidnica Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Ja miałem podobnie i winne były opony. Tylko. Mi kierownica drgala nawet przy 40kmh Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Witam geometria zrobiona,koła 3x razy wyważane,tarcze przód nowe,klocki nowe,tłoczki nowe no i wibracje na prostej drodzę są ale np.. widać,że kiera lekko wbiruje ale tego nie czuć.. natomiast przy hamowaniu ze 130/120 kierownica telepocze... dodam rok temu tylne tarcze na nowe tez i klocki wymienione co jest grane tutaj wyniki geometrii 3D na maszynie Hunter Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - d2242d8a7d43e.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 (edytowane) " przy hamowaniu ze 130/120 kierownica telepocze..." u mnie supermechanik "bęben serwis" żle załozył tuleje wachacza i ją uszkodził i był takowy objaw po wymianie jest ok.Rozumiem .że tarcze masz oryginalne a na tych oponach jeżdzisz od nowośći i pamiętaj że opona po max 5 sezonach to szajs, wiem z doświadczenia tj: zerwane druty w oponie wersja kartofel,rozwarstwienie opony zupełnie niewidoczne. Edytowane 29 Sierpnia 2015 przez darioital Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael9091 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 (edytowane) Hej, z tego co czytam, już wszystkie przypadki odrzuciłeś. Domyślam się, że jak felgi były wyważane to i są proste. Patrząc na to, że masz tłoczki nowe, klocki nowe, tarcze nowe, układ odpowietrzony, wszystko teoretycznie sprawne. Sprawdź te NOWE tarcze, czy są proste, czy nie mają wady fabrycznej, sprawdź wszystkie ! jeśli chcesz być pewny i dokładny, sprawdź bicie tarcz czujnikiem zegarowym, jeśli nie masz takiego przyrządu, to chociaż suwmiarką w paru miejscach i na różnych wysokościach. Edytowane 29 Sierpnia 2015 przez michael9091 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 eh czemu kierownica mocno drzy przy hamowaniu aha ps spytam... na zimę mam opony 16stki 205 55 r16 czy lepiej za 500zł kupić alusy używki czy nowe stalowe za 500zł? bo boje się,że kupię alusy będą może krzywe itp i dalej będą cyrki..a na stalówkach to by chociaż wiadomo było,że bicia nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litrer90 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 byłem kolego i na kanale i 2x na szarpakach gdzie auto latało tak jak bym na statku płynął.. przód i tył i wyszło wtedy lewa tuleja wahacza zerwana+prawy drążek kierowniczy.. wymienione i dalej nie ma luzu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyviek Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 natomiast przy hamowaniu ze 130/120 kierownica telepocze... Miałem takie same objawy po wymianie tarcz i klocków na nowe - wcześniej nic. Sprawdź czy przy jeździe ok. 50 - 60 km/h, na łuku, w trakcie hamowania też będziesz mieć takie bicie. - Jeżeli tak, tarcze muszą być krzywe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 A podrzuce się tu do tematu, bo też walcze z jakimiś drganiami (chyba bardziej budą, ale kierka też drży wiadomo) przy 110km/h to jest apogeum. Na niskim profilu na 19 bije mocno, na baloniastej 17 mniej, ale też, dokładnie w tym samym momencie. Jade na luzie, czy na biegu to samo. Nowe wahacze przod, drazki kierownicze, laczniki stabilizatora przod, gumy stabilizatora przod. Kola zmieniane na pewne, i tak jak mowie, na baloniastej 17 czuc slabiej ale czuc doklandnie to samo, przy 110 apogeum. Dobrze kombinuje ze to zasluga po prostu wiekszych opon ktore juz czesc drgan pokrywaja? Wkurza mnie to strasznie, jakie następne kroki można podjąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Sprawdź może tarcze czy nie mają bić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.