aro0000 Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 witam wszystkich silnik m40 nie wkreca sie powyzej 4tys obr! na kompie 0 bladow,rozrzad(walek)ok,olej wymieniony ! dodam ze na zimnym silniku lub po dluzszym postoju wszystko ject oki!!!ale na krutko!!! czytalem ze moze to byc pompa oleju albo cewka? macie jakies pomysly??? <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Raczej zapchany filtr paliwa :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro0000 Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 zapomnialem dodac ze na gazie jest to samo :idea: wiec filtr chyba odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 ale wymienione wałek, dzwignie i popychacze :?: co to znaczy nie wkręca się, dajesz gaz i dochodzi do 4000 i co :?: odcinka czy już nie przyspiesza :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro0000 Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 nie wymienialem ale walek wyglada na dobry i nic nie klekocze! poza tym moim zdaniem gdyby byl to walek to nigdy by sie nie wkrecal?!? a po tych 4tys nie przyspiesza i dusi go albo brakuje mu czegos :roll: ps filtr powietrza jest ok dzieki za kazda rade bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 To może nieszczelny dolot, gdzieś łapie lewe powietrze, albo rozrząd nie otwiera zaworów tak jak powinien, albo świece stare przepalone, albo... ...no nie wiem co jeszcze może być :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro0000 Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 sowa te swiece to moze nie glupi pomysl ale w domu raczej ich nie sprawdze jeszcze jakies pomysly :help: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 ale w domu raczej ich nie sprawdze Wystarczy wykręcić i zobaczyć jaki mają kolor :!: Jak są czarne, zakopcone, zalepione nagarem to proponuje je wyczyścić szczotką drucianą, wkręcić i pojechać do sklepu po nowe :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro0000 Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 prawde powiedziawszy nie przygladalem sie ale chyba potrzebny jest specjalny klucz :?: chyba ze sie myle :roll: [ Dodano: 18 Marzec 07, 13:36 ] NIE MACIE WIECEJ POMYSLOW??? :help: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 jest potrzebny klucz do świec z tego co wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mack` Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Tak z ciekawości Rano jak auto zimne odpalam ma dziwne obroty takie jakby paliwo nie dochodzilo jak by był zapchany czy coz ciezko powiedziec mi musze tak z 2 3 min przytrzymac na 2 tys aby w koncu normalnei pracowal w miare z rury wyszedl dym ciemny taki z w zapachu olej mozna wyczuc i paliwo troszki. Jestem juz zdecydowany na remont silnika tzn usunięcie tej usterki i przy okazji wymienienie paska rozrządu napinaczy uszczelek i innicy podzespołów które widać iż sie wysłużyły. czy ktos mniej wiecej robil remont w e36 silnika ? jak mniej wiecej to z kasą wyszlo tak pi razy drzwi taka srednia wymiana czesci w silniku itp. Ten taki dym to tylko jak zimny jest potem jak sie nagrzeje to spoko jak ta lala dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 nie wymienialem ale walek wyglada na dobry i nic nie klekocze!poza tym moim zdaniem gdyby byl to walek to nigdy by sie nie wkrecal?!? a po tych 4tys nie przyspiesza i dusi go albo brakuje mu czegos :roll: ps filtr powietrza jest ok dzieki za kazda rade bmw_beer nie filtr powietrza,ale paliwa,zmierz cisnienie paliwa tez. [ Dodano: 22 Marzec 07, 00:35 ] Tak z ciekawościRano jak auto zimne odpalam ma dziwne obroty takie jakby paliwo nie dochodzilo jak by był zapchany czy coz ciezko powiedziec mi musze tak z 2 3 min przytrzymac na 2 tys aby w koncu normalnei pracowal w miare z rury wyszedl dym ciemny taki z w zapachu olej mozna wyczuc i paliwo troszki. Jestem juz zdecydowany na remont silnika tzn usunięcie tej usterki i przy okazji wymienienie paska rozrządu napinaczy uszczelek i innicy podzespołów które widać iż sie wysłużyły. czy ktos mniej wiecej robil remont w e36 silnika ? jak mniej wiecej to z kasą wyszlo tak pi razy drzwi taka srednia wymiana czesci w silniku itp. Ten taki dym to tylko jak zimny jest potem jak sie nagrzeje to spoko jak ta lala dzialad dlaczego odrazu remont?Najpierw zmierz cisnienie w cylindrach,jesli bedzie lux,a bierze olej,to ja bym zmienil uszczelniacze na zaworach.Auto jak ma zuzyty motor to kopci na niebiesko,a twoja kopci na ciemno wiec ma za bogata mieszanke i nie przepala jej,dlatego kulawo chodzi.A to wina osprzetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mack` Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 ryniek100, myśle nad wymainą panewek wtryskiwaczy uszczelek co ty na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 ryniek100, myśle nad wymainą panewek wtryskiwaczy uszczelek co ty na to ? Ty nie myśl, tylko do mechanika, jak trzeba to wymieniaj a jak nie to nie, z panewkami żartów nie ma :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 ryniek100, myśle nad wymainą panewek wtryskiwaczy uszczelek co ty na to ?Nie robilbym tego,wymienilbym silnik.O wiele taniej i szybciej wyjdzie,a jak remont powierzysz partaczowi to i tak skonczy sie na wymianie motoru.Kup tylko silnik z pewnego zrodla,tak zebys mial mozliwosc jego sprawdzenia i ewentualnego zwrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.