Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


zamek centralny


litrer90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiegoś miesiąca widziałem,że zasięg otwierania i zamykania auta zmalał tzn blisko auta trza było być by zamknął,otworzył a dodam używam tego klucza odkąd mam samochód a dzisiaj jest tak,że naciskam i nie reaguje... ale jak włoże do stacyjki przekręce na zapłon i poczekam tak z 10sekund i wyjmę to parę razy po tym zabiegu zamknie i otworzy..tak jak by się szybko trochę podładował

mam pytanie czy to wina będzie bateryjki w kluczyku? czy czegoś innego? dodam już zamówiłem sobie baterię Pansonica

do tego:

jak naciskam ciągle to za 5,6 razem załapie... i otworzy a jak sie pobawię to nie raz alarm piknie ze otworzono a siłowniki nie poszły do góry jak by sily nie miały... ale to tylko jak szybko ponaciskam otwórz zamknij.. a w środku jak naciskam szybko tam koło recznego otwórz zamknij to też nie raz nie zamknie czy to wina baterii czy moduł komfortu?

Tutaj filmik co się dzieje... dodam,że siedząc w aucie nie naciskałem na pilocie tylko na konsoli zamykanie

https://www.youtube.com/watch?v=NV27L2vwRTk

i czego to będzie wina? akumulatorek w kluczyku.... wzmacniacz antenowy.. czy moduł komfortu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz kluczyk? Ten nowszy (chyba poliftowy) z logo BMW na srodku ładuje sie podczas jazdy jak jest w stacyjce. Zaś teń stary co ma 3 przyciski gumowe (duzy na srodku i 2 małe na dole obok siebie) Ma w sobie baterie i ją sie wymienia.

Możliwe, ze pada bateria jesli masz ten stary.

Ja bym jeszcze spróbował go zaprogramować (na youtube i na forach sa instrukcje do tego), jak to nie pomoże to wymienic baterie (pod warunkiem, ze jest stary kluczyk). W ostatecznym wypadku wymieniłbym przekaźniki w module komfortu bo to one sa częstym powodem złego działania centralnego zamka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Da sie bez problemu wymienić, o ile sie nie myle to wchodzi tam bateria 2032, rozbierzesz to będziesz widział.

Podłączam się pod pytanie

Ma ktoś sposób bezpieczny aby otworzyć pilot tego typu? Jakiej marki bateria nie model tylko marka ?. Czy mogę gdzieś zdobyć górną cześć z przyciskami tylko, nie całą obudowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam otworzyłem dzisiaj swój moduł komfortu i nie ma jak na zdjeciach w internecie 4 przekazników tylko u mnie jest 6 i tera które z nich odpowiadają za zamek centralny?

aha i teraz tak jakie przekazniki zakupić ponieważ w necie jest instrukcja ale z przekaznikami:

v23084 w starszej wersji modułu natomiast ja mam nowszą i mam przekażniki: NEC

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 1abc923b940e5.jpg

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 2934af39e884d.jpg

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - a9a02485053af.jpg

Czy można je jakimiś innymi zastąpic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś czy są sprawne czy na ślepo chcesz wymieniać? I po co w ogóle szikasz problemów w module komfortu skoro z tego co napisałeś wynika że masz wyładowaną baterie w pilocie

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chyba wiem co jest przyczyną otoż.. po otwarciu kluczyka na baterii ori jest napięcie 3.20v więc bateria jak nowa.. natomiast na nowej ze sklepu 3.06V

więc kluczyk wygląda ok.. i tutaj jest haczyk bo pół neta przeczytałem i ludzie tez mieli bateria 3.20v... wymienili moduł komfortu..przekazniki potem...wzmacniacz antenowy.. wiązki kabli patrzyli.. i jak miał kaprys centralny tak miał dalej

co się okazuje..

jedna osoba tak miała i wczoraj zrobiłem test..jeszcze raz otworzyłem kluczyk,włączyłem miernik i napięcie 3.20v wiec co niby jest grane otóż druga osoba przytrzymała mi miernik złączony do styków na płytce od baterii.. było ciągle 3.20 po odłożeniu miernika mimo,że jest 3.20 nie otwiera.. i

drugi raz złączyłem miernik do baterii.. bateria dalej parametry ma wzorowe ALE trzymając miernik złączony i NACISKAJĄC przycisk otwierania zamykania NAPIĘCIE SPADŁO DO 0,3V

A GDY AUTO ZACZĘŁO SIĘ OTWIERAĆ.. PRZEZ NP 5 MINUT DZIAŁAŁ CENTRALNY TO MIMO OTWIERANIA NAPIĘCIE SPADAŁO MAKS DO 2.90V 2.80V A Wtedy co nie chciał otworzyć do 0,3V

ale dla pewności wymienię w tyg akumulatorek w serwisie RTV bo niemieli czasu w tym tygodniu zakoduję i się zobaczy

Dodatkowo zauważyłem jeśli z kluczyka nie chce ani otworzyć ani zamknąć drzwi a wyjmę płytkę z kluczyka i złącze do niej miernik natychmiast po złączeniu miernika do styków od baterii.. centralny działa jak malina a bateria w mierniku ma około ponad 3v i podejrzewam,ze załączony miernik jeśli styknie się do punktów baterii.. pobudza tą baterię

i ot cały widz

ale pierw wymienię baterie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...