CharzyN Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Witam, tak się stało że zostałem posiadaczem E39, lecz niestety po miesiącu wyszło dlaczego ją sprzedawali, problem jest taki wziąłem się za wymiane świec, po zdjęciu cewki na 2 cyl stał olej wydawało mi się że nie tylko jest olej bo i płyn, wymieniłem uszczelke pod deklem, i po przejechaniu 300 km zaczyna juz widać ze jest to plyn, wywala z pod świecy albo jest gdzieś pęknieta głowica. Objaw prawie nie ma, trzyma temperature, odpowietrza się, nie kopci itd. Teraz pytanie w tym silniku jest blok aluminiowy, czy często jest że pęka? Obstawiam najgorsze bo głowice mam kupioną i obrobioną w razie draki, znając życie nie będzie to tylko uszczelka sama w sobie. Czy też ktoś miał taki problem w tym silniku? że zbiera się tam płyn? po odkręceniu swiecy elektroda jest sucha lecz gwint świecy mokry, wyglada na to że płyn leci do góry od komory spalania i osiada w tulei.. Pomocy 3 sierpnia ruszam nad morze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Jesteś pewien że to płyn, a nie olej. Na moje oko masz nadciśnienie w górze silnika - sprawdz odmę, i dlatego wywala olej do tuneli świec. Chyba ze faktycznie pękła głowica przy gwincie i sączy się płyn. Dużo ubywa plynu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CharzyN Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Jest to płyn na 100% sprawdziłem nawet smakowo.. wiesz jak jest ze stanem płynu w bmkach, pokazuje różnie, nie ubywa dużo, gorzej jesli blok strzelił, wtedy cały słupek trzeba szukać a szkoda bo mój silnik chodzi jak marzenie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Jest to płyn na 100% sprawdziłem nawet smakowo.. wiesz jak jest ze stanem płynu w bmkach, pokazuje różnie, nie ubywa dużo, gorzej jesli blok strzelił, wtedy cały słupek trzeba szukać a szkoda bo mój silnik chodzi jak marzenie.. Dla mnie to nie byłaby żadna szkoda, te silniki nie są drogie, a w razie wymiany będziesz miał swój na wymianę części, a skoro chodzi jak marzenie to już grosza na drugiego nie wydasz a tylko będziesz brał części ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Kolego w tych silnikach występowałby dwa bloki z aluminium i żeliwa szarego tak na przyszłość A różnica jest np. w śrubach do skręcania głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Kolego w tych silnikach występowałby dwa bloki z aluminium i żeliwa szarego tak na przyszłość A różnica jest np. w śrubach do skręcania głowicy. M52 żeliwny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CharzyN Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Tak na przyszłość M52B25 jest aluminiowy.. Tak więc nie rozumiem.. Byłem na pomiarze CO2, jest wszystko w porządku, wychodzi na to że jest rysa w postaci mikro pęknięcia w głowicy na gwincie świecy, dziś wlewam STP do chłodnicy i myślę ze urlop obrócę na starej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Jak kupowałem śruby nowe to były właśnie dwa rodzaje aluminum i niby żeliwo... Znalazłem w katalogu i zaznaczyłem Edytowane 28 Lipca 2015 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 A to nie żeliwne korby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 A możliwe ale wiem,że coś tam było żeliwne,bo śruby do głowicy są dwa rodzaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.