MXSiwek Opublikowano 24 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Witam wszystkich, chciałem prosić o pomoc, a także podzielić się swoim przypadkiem (może znajdę rozwiązanie i będzie dla potomnych). Wczoraj wymieniłem w swojej e90 tarcze i klocki hamulcowe wraz z czujnikiem. Łatwa i szybka robota ogólnie żadnych komplikacji. Później przypomniałem sobie że trzeba zresetować serwis klocków (skasować żeby wskoczyło że klocki są na chyba 50tys. żeby zczytywało z nowego czujnika). Szybki tel do wujka Kamcia (BMW Diag :mrgreen: ) i klikamy : przytrzymujemy przycisk od resetowania przebiegu czekamy aż wyskoczy serwis szukamy klocków przednich klikając strzałkami obok BC , gdy już znajdziemy potwierdzamy BC, a następnie po pojawieniu się napisu RESET przytrzymujemy BC. Wtedy obok napisu RESET pojawia się mały zegar i czekamy aż zniknie i u dołu ekranu wyświetli się właściwy przebieg klocków (tzn za ile sie skończą). I tu zaczęły się schody bo u mnie wyskoczyło "Km --------" a powinno "Km 50000". Dodatkowo skasował mi się identycznie serwis tylnych klocków "km --------". Klocki z tyłu wymieniałem rok temu (20tys km temu). Próbowałem kasować jeszcze kilka razy w ten sposób ale to nic nie dało. Postanowiłem dodatkowo wymienić czujnik z tyłu i odłączyć aku na chwile. Podłączyłem kasuje jeszcze raz i.....to samo. Na tą chwilę się poddałem jadę zaraz do Kamcia na komputer i zobaczymy. Ten sam przypadek miał Krzysiek669 i dopiero jak wymienił dobre (w połowie zjechane) klocki to samo mu się ogarnęło czy jakoś tak Niebawem mam nadzieje że napiszę że wszystko jest git i była to jakaś ******ła bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXSiwek Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Byłem u Kamcia i z wstępnych ustaleń wyszło że nowy czujnik z przodu jest wadliwy. W poniedziałek kupię nowy założę i spróbuje jeszcze raz jak to się nie uda spróbuje sposobem Krzyśka czyli kupię nowe klocki na tył i spróbuje jeszcze raz . Jeżeli to nic nie da to chyba spróbuje się przyzwyczaić do choinki po odpaleniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek669 Opublikowano 24 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Czujnik jesli kupiłeś w miarę ok, nie jakiś najtańszy to musi byc dobry ;-) Komp sprawdził Ci po wykasowaniu status tylnego czujnika i wyszło, że musisz juz też wymienić klocki i czujnik, przerabiałem temat ;-) ale to wiesz bo pogadaliśmy dzisiaj chwile bmw_1 te czujniki w E9X są bardzo długie i klocek szybko zaczyna je ścierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXSiwek Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Wyciągnąłem wczoraj stary z tylu po 20tys km i jest nietknięty gdyby go wyczyścić z kurzu to wyglada jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Dodam, że ISTA D wskazuje że klocki maja 255% i nie chce skasować serwisu, twierdzi że przedni czujnik do wymiany Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 przy kasowaniu jak wyskoczy "-----" wciśnij pedał hamulca, jeśli to nic nie da to pozostaje tylko wymiana czujnika na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXSiwek Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Sprawdzałem i nic to nie daje a czujnik jest nowy ale zamówiłem na poniedziałek kolejny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek669 Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 przy kasowaniu jak wyskoczy "-----" wciśnij pedał hamulca, jeśli to nic nie da to pozostaje tylko wymiana czujnika na nowy Grzesiu to nie zadziała w E9X, też próbowałem, w E46 by pomogło pewnie, tutaj niestety nie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXSiwek Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Witam ponownie, temat rozwiązany (przynajmniej w moim przypadku) ! Problemem była wtyczka czujnika nieznajomej firmy, a właściwie bolec który prawdopodobnie zagiął się przy wpinaniu. Kupiłem nowy czujnik tego samego producenta co tarcze i klocki, ostrożnie wpiąłem, skasowałem inspekcje i wszystko jest git. Wskoczyły klocki na przód 40 tys. a tył 50 tys. poniżej fotka prawdopodobnej przyczyny problemu. Pozdrawiam Siwek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.