Pawel4freak Opublikowano 21 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Mam e36 328 (M52B28 ) coupe z klimą 95r. Będę wymieniał w przyszłości chłodnicę i wpadłem na pomysł, żeby wsadzić tam większą. Słyszałem, że chłodnica z 2,5l TDS podejdzie, tylko zamiast zbiorniczka wyrównawczego ma dodatkowe żeberka (jest szersza). Zbiorniczek podobno daje się wtedy koło kielicha. Do tego podobno trzeba zmienić obudowę wisko, żeby na zawadzała o chłodnicę (bo jest też grubsza). Robił ktoś/słyszał o takim modzie? Albo oddawał komuś do zrobienia? Interesuje mnie ile mniej więcej całość by wyszła, z dodatkowym poprowadzeniem rur pod zbiorniczek i ewentualną przebudową wisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 21 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Sory że zapytam ale czemu służyć ma taki mod pytanie_bmw bo nie ogarniam ?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Ogólnie im większa chłodnica tym lepiej do tego w upalne dni przy katowaniu mniejsze prawdopodobieństwo że Ci się woda zagotuje. E36 zwykle miały problemy z temperaturami wiec dla mnie taki mod zawsze na plus chyba że koszta będą zbyt duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 22 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 e36 to nie cinkłeczento, jak masz sprawne visco, termostat, wszystkie lopatki na wiatraku i drożną chłodnice to nie zagotujesz jej. Jak dla mnie szkoda zachodu. Na sprawnym układzie nigdy Ci wskazówka za pion nie wyjdzie, chyba że jakieś turbo tam planujesz. Pozatym M52 łatwo sie nie poddaje wysokiej temperaturze. Szkoda zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Mod aby auto się dłużej nagrzewało albo było dłużej nie dogrzane w chłodne dni. Dla mnie zabieg bez sensu. Jak wyżej napisał kolega Ponury sprawne visko,termostat i cały prosty wiatrak oraz sprawne chłodnice i tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Mod aby auto się dłużej nagrzewało albo było dłużej nie dogrzane w chłodne dni. Co? Termostat jest od tego, żeby puścić gorącą ciesz w duży obieg przez chłodnice żeby schłodzić. Kiedy jest za mała temperatura czytaj poniżej 90*C ciesz nie przepływa przez chłodnice. Duża chłodnica pozwoli szybciej zbić temperaturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Twoja sprawa Jak dla mnie zbędne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Interesuje mnie ile mniej więcej całość by wyszła, z dodatkowym poprowadzeniem rur pod zbiorniczek i ewentualną przebudową wisko. Chłopaki ale kolega pytał o koszty takiej przeróbki a nie opinie warto czy nie. Niech każdy z nas robi to na co ma ochote. :bmwsexemofg3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.