Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

To sorry nie wiem od kogo to slyszales... ale chyba od jakis papudrokow :lol:

Bo M52 to bardzo udane silniki 323i to juz konkretne autka... bardzo sympatycznie jezdzi nie wspominajac juz o 328i...

A zakladajac kolektor z m50 do M52 mozesz zwiekszyc moc (w 328i daje to ok. 220KM)

Co do spalania to 320i a 323i czy 328i pala podobnie, a wiadomo 320i to troszke mul :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ba, powiem więcej .... :D

jak rozmawiałem z gazownikiem który w swojej e36 dwulitrówce miał także sekwencję to jemu paliła około 2 litry więcej gazu na 100km, a pozatym średnie spalanie miasto60% dynamicznie, trasa 40% różnie z dynamika na poziomie 12.5 litra gazu to chyba nie zawiele, nie sądzisz?? :>

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ba, powiem więcej .... :D

jak rozmawiałem z gazownikiem który w swojej e36 dwulitrówce miał także sekwencję to jemu paliła około 2 litry więcej gazu na 100km, a pozatym średnie spalanie miasto60% dynamicznie, trasa 40% różnie z dynamika na poziomie 12.5 litra gazu to chyba nie zawiele, nie sądzisz?? :>

:)

No fakt mam obecnie 1.8 na 1 generacji gazu i po mieście pali 12l , trasa 10l .

[ Dodano: 13 Marzec 07, 09:40 ]

To sorry nie wiem od kogo to slyszales... ale chyba od jakis papudrokow :lol:

Bo M52 to bardzo udane silniki 323i to juz konkretne autka... bardzo sympatycznie jezdzi nie wspominajac juz o 328i...

A zakladajac kolektor z m50 do M52 mozesz zwiekszyc moc (w 328i daje to ok. 220KM)

Co do spalania to 320i a 323i czy 328i pala podobnie, a wiadomo 320i to troszke mul :wink:

Czyli polecasz 323i , ile tak faktycznie pali po mieście wahy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiem powiedzieć, że 323 to najoszczędniejsze silniki spośród cześciocylindrówek :!: Między 320, a 323 w spalaniu prawie różnicy nie ma, ale za to w osiągach.... :wink:

Powiem Ci więcej, własnie przy okazji zakupu miałem okazję jeździć 2 litrówką z vanosem i własnie moja obecną 323 także z vanosem.

To powiem wam bez polotu, 323 zbiera się od samego dołu a przy 3500 obr to juz naprawdę wariat jej się włącza, a 320 to jedynie od 3500 lepiej ciągnie, ale bez rewelacji :|

a 323 kupiłem własnie dzięki sugestiom ludzi z forum, bo własnie przez spalanie na początku nad 2 litrówka się zastanawiałem, no i teraz absolutnie nie żałuję, bo naprawdę dużo frajdy z jazdy daje mi to autko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci więcej, własnie przy okazji zakupu miałem okazję jeździć 2 litrówką z vanosem i własnie moja obecną 323 także z vanosem.

Tu nie ma co porównywać :!: Przede wszystkim rozchodzi się o Nm. W 320 jest ich 190Nm przy 4200@, zaś 323 ma 245Nm przy 3950@, więc 320 trzeba pałować i dlatego pali prawie tyle co 323 (a nieraz więcej)

323 kupiłem własnie dzięki sugestiom ludzi z forum

A ja teraz żałuję, że nie zacząłem od czytania opinii zawartych na forach, tylko od szukania dobrego egzemplarza.... Pozdro. <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...