dcmastiff Opublikowano 9 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Witam, Chcę zmienić skrzynię biegów w moim E36, bo strasznie hałasuje. Silnik jest M50B25 NV. W tej chwili mam skrzynię getrag i dyfer z małą głową. Znalazłem skrzynię ZF z 328. Bardzo bym prosił o informacje czy takie coś jak planuję, zadziała, oraz jakim wałem spiąć mój dyfer (mała głowa) i skrzynię ZF z E36 328? 1. Planuję wrzucić całe sprzęgło (dwumas, tarcza, docisk), skrzynię i wał z 328. Czy to zadziała bez przeróbek? Rozrusznik będzie mógł zostać ten sam przy dwumasie z M52B28? Czy przykręcę dwumas z M52B28 do M50B25? 2. Według REAL OEM długość wału 325 M50 różni się od 328. 325 z silnikiem M50 ze skrzynią GETRAG ma wał długości 1512mm 328 z silnikiem M52 i skrzynią ZF ma wał długości 1492mm Różnica między wałami jest tylko 20 mm. Czy jest to do obejścia w jakiś sposób? Czy podpora wału nie będzie przesunięta jakoś tak, żeby nie dało się jej przykręcić do budy? Poza tym skrzynia ZF jest na duży krzyzak. Więc wał muszę wymienić tak czy inaczej. No chyba, że patent z rozwiercaniem gumowego łącznika miedzy wałem a skrzynią. Ale czy to nie będzie drgało tak jak przy niewyważonym wale? 3. Czy wał od 328 da się przykręcić do dyfra z małą głową z 325? Rozstaw śrub jest ten sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.