cziko Opublikowano 5 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Pisze tu bo pytanie raczej do wszystkich modeli a nie tylko e39. Mam problem polegający na tym że brak mam u siebie zasilania po przekręceniu zapłonu (wtyk 10), a stały jest (wtyk 9). Gdyby nie to że czasem ciągam przyczepy campingowe to bym tego nie robił bo do innych przyczep jest ten wtyk nieużywany, ale w zaistniałej sytuacji lodówka mi nie działa w czasie jazdy a chłodne napoje by się przydały. Wiecie gdzie szukać rozwiązania? Dodam że hak mam oryginalny BMW więc i wiązka oryginalna, samochód nigdy nie był uszkodzony więc raczej odpada by + gdzieś zanikł. Czy możliwe by fabrycznie tego nie robili jak w innych samochodachpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 5 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Jeżeli jest jakiś stały w gnieździe to zrób we wtyczce mostek z diodą do tego który zanika i po sprawie, najszybciej bedzie chyba tak to rozwiązać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 We wtyczce jest jeden stały do zasilania np oświetlenie, pompy wody i WC. Zasilanie po zapłonie jest TYLKO do lodówki która najwięcej pożera W, a jak będzie zmostkowana na ciągłym zasilaniu może skutkować że aku się rozładuje i robią się problemy w drodze a tego nikt nie lubi. Więc dlatego mi zależy na tym zasilaniu po zapłonie- silnik działa lodówka działa, silnik nie dział to i lodówka nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.