streetracer! Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam. Moje bmw to e36 m52b20. Jako że kończą mi się klocki z tyłu, a tarcze też już nie są za bogate rozważam wymianę tarcz z klockami na takie od bmw_02.8. Posiadam nawet tarcze od 2.8 tylko zastanawia mnie fakt budowy tarczy, moje są pełne a te od 2.8 są wentylowane. Czy muszę zmieniać jarzma i zaciski, czy też podejdzie bez problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 1 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Wentylowane albo pełne są z przodu. Tylko pełne z tyłu. Jeżeli mówimy o tyle i tarczach to szły takie same od 316 do 328. RealOEM.com - Part Search Jeżeli mówimy o przednich to musisz zmienić jarzmo. Zacisk jest taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Tutaj są tarcze wentylowane tył, BMW E85 Z4 Z3 E36 E46 TARCZE HAMULCOWE ASO ATE (5071294069) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. BOSCH tarcze BMW 3 E46 tył kpl (5496840374) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. a ja posiadam w zapasie coś podobne do tych: TARCZE PRZÓD TYŁ MIKODA GT BMW E36 323 325 328 WWA (5373651406) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 2 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Też cos mi świta że w e36 były montowane na tył wenty w niektórych modelach. W standardze jeśli dobrze pamiętam z tyłu są 280x10mm (dla 6cylindrów) na litej tarczy, z tego co wkleiłeś to wentylowane mają inny rozmiar węc zaciski też trzeba wymienić, lub rzeźbić jakiś ulep z jarzm i zacisków. Jak dla mnie szkoda zachodu bo i tak największą siłę podczas hamowania bierze przód. Tył w e36 robi robotę na standardzie. Ja bym zrobił moda na zaciskach z e46 330d lub wstaw doble nawierty z nacięciem na przód, dobre klocki, serwis układu i masz kotwice. Ja u siebie zrobiłem remont hamulców ze zmianą zacisków na regenerowane (piaskowane, szkiełkowane, malowane proszkowo i wymienione gumki) wymiana tarcz i klocków na zwykłe TRW, nowe przewody elastyczne i troche nowej sztywej miedzi, efekt taki że na kopycie 225 bronuję asfalt pod kołami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 2 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 W 328 są wentylowane z przodu i z tyłu. Polecam Mikody GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 3 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Ja w Turingu 323i też mam z tyłu wentylowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drucik Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Czy ktoś wie jak je wymienić samemu w domowych(garażowych) warunkach? jakiś poradnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Prosta sprawa. Odkrecasz dwie śruby na imbus z tyłu zacisku, zazwyczaj ukryte pod zaslepka, luzujesz jakimś śrubokrętem zacisk, ściągasz go wraz z klockami. Odkrecasz dwie śruby mocujące jarzmo i zdejmujemy jarzmo. Między otworami śrub trzymających koło na piascie będziesz miał małą srubke na imbus, Odkrecasz ją i ściągasz tarczę. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drucik Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Prosta sprawa. hahah łatwo powiedzieć jak sie człowiek zna, cackałem się z tym pare godzin ! ale zrobiłem to i dziaaaałaaa ! dziekuweczka Andrii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Następnym razem będzie łatwiej No chyba ze się trafi objechany łeb śruby od jarzma, śruba się urwie przy odkrecaniu, albo gwint zerwie przy dokrecaniu Cieszę się że pomogłem i że się udało Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.