dawid111 Opublikowano 12 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 (edytowane) Miałem nakręcić film ale jakoś nie było czasu, bo rozszczelniło mi zbiorniczek wyrównawczy od chłodnicy prawdopodobne źle odpowietrzył układ po wymianie płynu układu chłodzenia, zrobiło się ciśnienie no i poszedł. Już mam nowy do założenia. Edit: Radvanovic, a wymieniałeś łącznik elastyczny wału? W przypadku kolegi z pracy dało to jakiś efekt bo stuki ustały, tylko nie wiadomo skąd one dochodziły wg. Podejrzewam, że po wymianie te stuki przy dojeżdżaniu do skrzyżowania powinny ustać, bo one chyba dochodzą z wału. Mój łącznik jest trochę spękany może akurat to pomoże Edytowane 13 Lipca 2015 przez dawid111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 19 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Hi jak tam uwas? Ja u siebie usunąłem problem z upierdliwym spadaniem/falowaniem obrotów ... nie szczelny układ dolotowy. pozostało mi zrobić porządek z zawieszeniem z przodu oraz ten stuk luzy na tyle? U mnie złączka elastyczna oraz Krzyżak są w idealnym stanie. a stuk/luz nadal... wiec jak kolega sugeruje przeguby lub dryf?Poczekam na was... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Półosie leżą ale czasu nima :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 20 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Hee... jak już są to pól drogi za tobą - życzę wolnego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 20 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Hi jak tam uwas? Ja u siebie usunąłem problem z upierdliwym spadaniem/falowaniem obrotów ... nie szczelny układ dolotowy. pozostało mi zrobić porządek z zawieszeniem z przodu oraz ten stuk luzy na tyle? U mnie złączka elastyczna oraz Krzyżak są w idealnym stanie. a stuk/luz nadal... wiec jak kolega sugeruje przeguby lub dryf?Poczekam na was... U mnie łącznik elastyczny domaga się wymiany, jest cały popękany. Obstawiam, że stuk przy wciskaniu sprzęgła to właśnie ten łącznik. Jak wymienię to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 23 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 U mnie łącznik elastyczny domaga się wymiany, jest cały popękany. Obstawiam, że stuk przy wciskaniu sprzęgła to właśnie ten łącznik. Jak wymienię to dam znać Życzę ci aby było to ale także to przerabiałem i wiem iż złączka mechanicznie dość mocno siedzi miedzy śrubami oraz nasada na wale dobrze trzyma ten element w miejscu i jak nawet posiada pęknięcia nie daje takiego efektu... w moim przypadku podczas puszczania sprzęgła było słychać uderzenie. ale okazało się iż wszystkie gumy wymagają wymiany zawieszenia sanki dyferencjał... i problem znikną ... ale teraz wrócił z innego powodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 23 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 U mnie po wciśnięciu sprzęgła jest takie "terkotanie" myślę, że wymiana tego pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 No to może być tyle różnych przyczyn tego q wa najlepiej po 200tys wymienić wszysto od wału po dyfer, półosie, przeguby, łączniki, krzyżaki i wszystkie tuleje... yafud... Na domiar wszystkiego zaczął mi strasznie strzelać magiel i zniknął mi litr płynu chłodzącego z auta.... czasem mam ochotę tym pier*** ale tak ją suke kocham...:bmwsexemofg3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 27 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Ja mam to samo kuog ja już z przyzwyczajenia lubię sobie pogrzebać w samochodzie a raczej szukam roboty na wolny czas...i powoli przesiadam się na 645i e63 ciekawa co tam mi wyskoczy bmw_3 poz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Ktoś dał radę usunąć te stuki? Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Własnie Podobno półosie ktos juz miał i tylko zostało założyc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Gdzieś wyczytałem, że może to być wina podpory wału. Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Dawido ostatnio dzialalem jeszcze raz nie udalo mi sie wyminic, ale problem u mnie lezy w skrzyni. Wyjechana skrzynia jest i lozysko oporowe tez. Dowiedzialem sie tez ze mam peknieta podloge prawdopodobnie wiec jestem ekspertem w halasach w BMW juz z***alo sie dokaldnie wszystko co sie moglo s******lic :lol::lol::lol: ale nadal ja kocham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 A ja mam dosyć Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniaaa Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 witam wszystkich,Ja mam 528i i podobny problem, w napedzie wyeliminowałem luzy ,nowy dwumas ,sprzęgło przegób homokinetyczny przy dyferencjale aso litwa troche tańiej,półośie tez nowe org.dyfer bez luzu,wał rozpołowiłem nasmarowałem frezy i co i wali to skrzynia biegów ale kupić taką co niebędzie pukac walić jest trudno,nieda śię tego recznie sprawdzić dopiero jak śię założy a wiadomo roboty dużo, problem lerzy w skrzyni biegów.znalazłem w nećie AOTORAFMAR solna 7 bydgoszcz oni naprawiają takie rzeczy w bmw e46 e39 skrzynie te same pozdr.:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.