KIELINSKI Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 witam i pozdrawiam wszystkich <bmw_3> mam pytanie czy w e-30 m 40 po zerwaniu paska czy tez przeskoczeniu bede miał duzy wydatek z naprawa bo w sumie nie wiem w jakim stanie sie znajduje pasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 no ogólnie to silnik do wymiany :wink: :mrgreen: zmieniaj pasek jak najszybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ja bym nie ryzykował 50 zł na pasek zamiast robić cały silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 no to szukaj silnika ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Wymień pasek jak najszybciej! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Nic dodać nic ująć , do roboty :!: bo będą kłopoty :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 dokladnie, po co pytac, nawet jak by nie byl to czy to warto czekac z takim czyms? Gdzies by na trasie strzelil i co? Jak sie kupuje auto to nawet jak pan romek mowi ze jeszcze 5tys da rade to i tak sie wymienia bo juz nie mowie o autach z zagranicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 11 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 kolizyjny,i nie lubi przegiec na pasku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 11 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 jest kolizyjny musisz sciagnąć głowice i zobaczyć straty wszystko zależy od tego przy jakiej predkości to poszło jeżeli jechałeś setką kup nową głowice bo napewno ta jest peknieta jeżeli na wolnych obrotach to musisz wymienić podgiete zawory sprawdzić stan prowadnic wymienić gumki zaworowe i dotrzeć nowe zawory na paste w nowej głowicy splanuj głowice kup nową uszczelke kompletny rozrząd paski z napinaczami i ogień .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 z tego co mi świta to bezkolizyjne silniki bywały wyłącznie w starszych oplach..... W BMW wątpie żeby tak było :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin E46 Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 NIE PYTAJ WYMIENIAJ :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.