sopel37 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Witam jak w temacie mam problem ze sterowaniem turbo w e39 530d w aucie został zrobiony układ wydechowy turbo z e60 na podwójnej łopatce intercooler wydajniejszy i program na 250koni i mam teraz taki problem że po odpaleniu auta Sztange od sterowania turbiny wciąga w gruszka po napompowaniu hamulca noznego ciegno wysowa się około 3-5mm po wymianie elektrozaworka na nowy auto nie chce jechać tak jak by turbo przeladowywalo dodam że wcześniej auto miało ładny warkot z tłumika a teraz zaczął chodzić cicho dźwięk taki jak był powraca na chwilę po napompowaniu hamulca ktoś ma pomysł? Myślicie że wymiana elektrozaworka i regulacja sztangi turbo pomoże? (cały układ podcisnienia sprawdzony kilkanaście razy i jest szczelny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.