kubabar Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Do wtrysków benzyny jeszcze nie zaglądałem. Dodatkowo zauważyłem wczoraj w INPA, że ładowanie akumulatora przy włączonych swiatłach, klimatyzacji, radia, i silniku jest około 13 - 13,5 V. Może to wyjaśnia problemy z opalaniem ? Jeżeli byłoby coś nie tak z alternatorem, INPA chyba nie wyrzuci żadnego błędu ? Czyli zostaje wymontowanie go i zawiezie do sprawdzenia ? Edytowane 15 Lipca 2015 przez kubabar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Z tego co wiem w sprawnym układzie ładowania powinno być 14 nawet jak wszystko włączone 13 to mało... Chyba altek do regeneracji lub wymiany Tylko nie ufaj inpie ale sprawdź jeszcze napięcie na klemach przy aku za pomocą miernika... Albo jedź tam gdzie sprzedają aku sprawdzą ci ładowanie i od razu akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabar Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Problem rozwiązany. Okazało się, że po wielu różnych wymianach wystarczyło zrobić to co u forumowicza " Krycha ". Problemem okazał się wtrysk gazu. Przypomne. Problem zaczął się od falowania i trzęsienia lekkiego silnikiem tylko na zimnym silniku i tylko na gazie ! Później falował również na zimnym na benzynie. Kolejno falował i trząsł już na benzynie i gazie na rozgrzanym silniku, oczywiście wszystko na wolnych obrotach, na większych wszystko było ok. Może był troche słabszy. Na końcu pojawiły się problemy z odpalaniem na rozgrzanym silniku, zapalał czasami dopiero za drugim razem, a mielił tak jak byłoby coś uwalonego w rozruszniku. Było to trudne do zdiagnozowania. Wiiele osób mówiło, że jeżeli są to objawy występujące również na benzynie to musi być to coś niezwiązanego z gazem, a przyczyny należy szukać w układzie paliwowym. Pojawiły się nawet pomysły, wypalenia zaworów ! Okazuje się, że uszkodzony wtrysk, zalewał cylinder, co było powodem wypadającego zapłonu. ( Zawór we wtrysku )- to mój domysł, nie odcinał gazu jako, że w samym układzie nawet po wyłączeniu gazu zostaje jeszcze jego szczątkowe ciśnienie, a gaz wydostawał się z wtrysku. Podejrzewam, że przez zalany cylinder następowały również problemy z odpalaniem. Wtryski wymieniłem na Hana zielone typ A. Narazie tylko dwa, ale planuje wymienić również resztę bo pewnie też niedługo padną. Wtryski mają 4 lata. Tragedii nie ma bo reduktor i tak trzeba było wymienić a wymiana odmy i jej przewodów na pewno nie zaszkodziła. Mam nadzieje, ze komuś kto jeździ na gazie to pomoże i uda mu się uniknąć niepotrzebnych kosztów. Edytowane 23 Lipca 2015 przez kubabar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Jak mogłeś wymienić tylko dwa wtryski...Wymień wszystkie i ponowna regulacja inaczej nie będzie to dobrze jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabar Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Wymieniłem kolejne 4, teraz chodzi tak jak powinien : ) bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.