intense Opublikowano 20 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Właśnie wróciłem z auta. Podpinałem go pod INPE i proszę o interpretacje błędów, które jeszcze zostały po wykasowaniu. Z tego co czytałem to błąd filtra DPF. Gdzieś czytałem, że w DIS można włączyć opcje wypalania filtra i przejechać z 50km z obrotami powyżej 2000. Czy to się sprawdza i czasami pomaga? W module CAS mam takie coś: Co to może być? Widać jakby gdzieś napięcia nie dostawał? No i ostatni error mam w module skrzyni biegów: Czy to może być przyczyna i jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Tak w disie można uruchomić procedure wypalania filtra i trzeba jeździć ok 30 40 minut z prędkością minimum 60 km/h (podczas procedury masz wszystko ładnie opisane) czy pomaga? Tak o ile już go nie trafiło, czasami trzeba dwa razy robić. Co do pozostałych błędów to teraz ci nie powiem bo z niemca słabo a z tel pisze, będę przy kompie to zerkne ale w skrzyni to chyba czujnik pozycji lewarka lub pozycji p (czasami szwankują i trzeba wymienić mimo że pokazuje pozycje) Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intense Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Próbowałem zainstalować DIS ale mi się nie udało żeby się połączył z emulatorem głowicy. Miałem odpalone dwie maszyny wirtualne. Jedna z emulatorem i INPA, a druga z DIS. Ale nie połączył mi z głowicą... nie wiem dlaczego. IP też poustawiałem. Skrzynia chodzi ok i działa wszystko poprawnie tylko za każdym razem jak wyłącze silnik to po chwili wyrzuca ten komunikat, a lewarek jest na P. Gdzie ten czujnik się znajduje? Wymieniałeś go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Inpe i emulator zainstaluj natywnie na systemie a disa na maszynie, odezwij sie na pw to podeśle filmiki jak zainstalować disa, są też gotowce ale czasami stwarzają problemy Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intense Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Zrobiłem już DIS'a i odpaliłem regeneracje DPF. Silnik nagrzałem do 80 stopni i jechałem trasę z prędkością ponad 70km/h. Nie wiem dlaczego w ogóle nie chce się przełączyć na "active". Cały czas jest "not active" jeśli chodzi o regeneracje. Co może być nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intense Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 DIS mi pokazuje takie błędy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.