drut4 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Jak w temacie,trzepoce z przodu i z tyłu,tuleje pływające wymienione,brak luzów,zrobiona zbieżnośc,opony 225/60/15, amortyzatory przód 70%-tył 50% ,a trzepie że się nie da jechac,praktycznie przy każdej prędkości,po dobrym asfalcie to jeszcze ujdzie ale jak wjade na jakąs smołówke to tragedia,gdzie szukac ? czy opony mogą miec wpływ na te trzepotanie,bieznik mają jak nowy,ale są chyba z 2002 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 A wał ? podpora lub przegub ? Co do opon to masakra, jak można coś takiego założyć na auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drut4 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Z takimi kupiłem,na luzie również trzepoce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 No ale wał podczas jazdy na luzie też się kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drut4 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 To jest jawnie cos w zawieszeniu,to znaczy w kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 podmień na próbę na inne i będziesz wiedział,tarcze proste ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drut4 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 tarcze to raczej przy hamowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Jeśli są mocno krzywe to i samej jeździe też, ale wg mnie sprawdź jeszcze wał ... nic Cie to nie będzie kosztowało jeżeli pojedziesz na swój kanał, bo na stacji diagnostycznej Ci go nie sprawdzą i tak ... jeżeli jest wywalona podpora lub przegub wału auto podczas jazdy wpada w wibracje takie jakby koła były krzywe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drut4 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 zobacz drążki i końcówki drążków kierowniczych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drut4 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Z powodu lekkiego ściągania w prawo(zbieżnośc prawidłowa) zmieniłem oponę prawą,obróciłem ją,trzepotanie zmalało ,a wiec problem w oponach.Dla wszystkich jak ściąga w prawo to problem z oponą prawą jak w lewo to zlewą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Ja tylko dodam, że opona musi być zawsze bardzo dobra! Opony to jedyny punkt kontaktu auta z podłożem. Wolę mieć brzydką felgę ale za to komplet nowych gum Jak się da połączyć to i to, to jeszcze lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.