dawid111 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Witam. Chciałbym poprosić was o pomoc. Otóż zdiagnozowałem stuki w mojej e46 dochodzą one z wyniku luzu na półosiach i dyfrze. Mam dostęp do tych części ale e46 320D. I moje pytanie brzmi czy dyfer od 320D będzie pasował do mojej 318i? Gdybym źle zatytułował lub w złym dziale umieścił to przepraszam. Pozdrawiam Dawid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 6 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Ty masz przełożenie dyfra 3,38? Przełozenie możesz załozyc mniejsze lub większe. Załozysz wieksze to bedziesz miał lepszy start, ale mniejsza predkosc maksymalna i odwrotnie. Sa dyfry z duża i mała głową, ale nie pamiętam czy duza głowa wejdzie na miejsce małej głowy. Ja zmienialem dyfer na takie samo przelozenie jak mialem w tym popsutym. Niby miał byc z automata, wiec musiałbym zmienic flansze, a jakos nie zmieniałem bo chyba był z manuala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Rozumiem, nie wiem jakie ma przełożenie ta 320. Sprawdzał już nie będę tylko kupie z takim samym do mojego. W końcu udało się zdiagnozować te stuki A może ma ktoś na forum dyfer do 318i? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 7 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 przełozenie znajdziesz na tabliczce/naklejce na dyferencjale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 przełozenie znajdziesz na tabliczce/naklejce na dyferencjale Wiem, że tam jest przełożenie, ale dyfer jeszcze na aucie a nawet nie mam jak podnieść auta. Z pewnością nie będzie miało takiego samego przełożenia jak moje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 7 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Myslalem, ze dyfer masz zdemontowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Myslalem, ze dyfer masz zdemontowany Niestety nie jest zdemontowny, wyraźny luz jest na półosiach. W sobotę mam załatwiony podnośnik wiec spróbuję wymienić na razie same półosie i zobaczę jaki to da efekt. Gdy nadal będzie stukać wtedy zmiana dyfra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 8 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Przełożenie masz 3.38. Most z 316i jest taki sam. 320i też jest na małej głowie, ale przełożenie 3.45. Jedynie nie pamiętam czy polosie się różnią.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Kolega ma półosie z 325 lub 328 i nie wiem czy będą pasować. Wyglądem się nie różnią od moich. Już sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Siemka! Dyfry jakie pasują do Ciebie to 3.38 i 3.45. Głowa mała co z tego wynika dłuższe półosie i wał. Innymi słowy półosie z 325 czy 328 nie podejdą do Twojej. Nie polecam zakładać dużej głowy bo bedzie muł Ja swój dyferek może założę już dziś :D oryginalnie miałem 3.45 ale zakladam 3.38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Dzięki za pomoc to trzeba będzie szukać innych półosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Witam zapytam autora tematu o objawy uszkodzonego dyferencjału? Także posiadam 318i e46 215000km na liczniku. mam problemy zruszaniem i ogólnym komfortem poruszania się tym samochodem. Jeden bardzo dziwny problem to luz na napędzie np: rozpędzam się do 100-160 puszczam pedał gazu i od razu czuć szarpniecie do tyłu ... zaglądają pod spód i wszystkie gumy na zawieszeniu napędu silnika i skrzyni są nowe lub w dobrym stanie. Ale czuć luz na wale pomiędzy skrzynią oraz dyferencjałem dłonią swobodnie mogę przekręcić wał o około 3-4cm bez ruszenie kół... Czyli u mnie także padł dyferencjał? Czy ktoś naprawia te dyf.? I jak sprawdzić używany dyferencjał aby nie wpakować kasy w błoto... Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Witam zapytam autora tematu o objawy uszkodzonego dyferencjału? Także posiadam 318i e46 215000km na liczniku. mam problemy zruszaniem i ogólnym komfortem poruszania się tym samochodem. Jeden bardzo dziwny problem to luz na napędzie np: rozpędzam się do 100-160 puszczam pedał gazu i od razu czuć szarpniecie do tyłu ... zaglądają pod spód i wszystkie gumy na zawieszeniu napędu silnika i skrzyni są nowe lub w dobrym stanie. Ale czuć luz na wale pomiędzy skrzynią oraz dyferencjałem dłonią swobodnie mogę przekręcić wał o około 3-4cm bez ruszenie kół... Czyli u mnie także padł dyferencjał? Czy ktoś naprawia te dyf.? I jak sprawdzić używany dyferencjał aby nie wpakować kasy w błoto... Dzięki. Witaj mam takie same objawy, tzn ruszać idzie normalnie ale uderzenie z tyłu auta po dodaniu lub gwałtownym upuszczeniu gazu jest. Mam też luz na półosiach, ale na razie dałem sobie z tym spokój i jeżdżę tak jak jest gdy będzie więcej gotówki postaram się to wymienić i dać znać czy przyniesie to jakąkolwiek korzyść. Dyfer możesz kupić używany, ale tylko gdy dostaniesz pisemną gwarancję rozruchową inaczej nie kupuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Dzięki. A czy masz problem z ruszaniem do tyłu czy musisz mu dać dobrze gazu aby to zrobić bo ja tak mam muszę mu pomóc.... nic będę szukał bo u mnie to tragedia. a czy ktoś regeneruje dyferencjały? lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Dzięki. A czy masz problem z ruszaniem do tyłu czy musisz mu dać dobrze gazu aby to zrobić bo ja tak mam muszę mu pomóc.... nic będę szukał bo u mnie to tragedia. a czy ktoś regeneruje dyferencjały? lolol Ja ruszać mogę normalnie bez żadnych problemów, tylko jest ten stuk z tyłu i luz na półosiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 sorki głupie pytanie ale jak sprawdziłeś półosie? możne i u mnie to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Po prostu obracałem nimi i gdy szybciej obrócę to jest ten charakterystyczny dźwięk. Dźwięk o którym ktoś gdzieś wspominał jak np. wrzucamy wsteczny bieg i wciskamy sprzęgło gdy chcemy wrzucić pierwszy bieg. Ja mam akurat dostęp do podnośnika u kolegi mechanika to szybko postawiliśmy diagnozę. Powodzenia w szybkiej diagnozie i naprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.