staszek7 Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Witam. Drodzy koledzy.Mam dość istotny problem z silnikiem e-46 td compackt.Rocznik 2004 150 KM.Mianowicie silnik stracił moc i się dławi.Obroty dochodzą do 2tysięcy i dopiero po 10 sek.rosną na maxa.Powiedziano że to przepływka,więc ją wymieniłe na używkę z gwarancją zwrotu.Brak widocznej poprawy,silnik dale muł i dalej przy pełnym gazie czarny dym i sadza na asfalcie.Stwierdziłem przeglądając forum że u mnie nie zamyka się żaluzja chłodnicy,brak podciśnienia,mechanik zmieniał wężyki i czyścił kolektor,sam widziałem że klapki sprawne ale niewiem czy przez to podciśnienie jest wszystko OK.Turbina jest sterowana elektronicznie tak twierdzi fachura.Mieszkam w okolicy Głogowa w Sławie.Chciałbym jeszcze pojeżdzić moją bunią ale staje się to trudne jeśli nie można przyśpieszyć no i ta sadza na asfalcie.Obiecał że wymieni przepływkę na kolejną być może sprawną.Przed tymi kłopotami wyrywał asfalt,miała pewne braki ale mało istotne.Proszę o poradę bo nie bardzo mam ochotę wkładać w skarbonkę bez dna.Ta nieszczęsna przepływka to 0928400504 Proszę bardzo o jakieś pomysły. Pozdrawiam stanislawrybowicz@gmail.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Odepnij przewod od przeplywki i zobacz czy jest roznica. jesli jest lepiej tzn przeplywka jest niesprawna. Jesli gorzej lub bez zmian to przyczyna jest gdzie indziej. A wydaje mi sie ze turbo jest sterowane podcisnieniem w tym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Ja w realoem widzę coś takiego: RealOEM.com - Katalog części zamiennych BMW . Na początek zmień fachowca. Później zrób jak kolega Andrii mówi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Ja w realoem widzę coś takiego: RealOEM.com - Katalog części zamiennych BMW . Na początek zmień fachowca. Później zrób jak kolega Andrii mówi. Dokładnie, jak kolega pisze. Czasem padają elektrozawory od sterowania podcisnieniem - nr 1 na schemacie z linku kolegi @jarekpater 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek7 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Odepnij przewod od przeplywki i zobacz czy jest roznica. jesli jest lepiej tzn przeplywka jest niesprawna. Jesli gorzej lub bez zmian to przyczyna jest gdzie indziej. A wydaje mi sie ze turbo jest sterowane podcisnieniem w tym silniku. Witam.Zmieniłem mechanika.Po zamontowaniu używki prze pływki brak poprawy.Po zamontowaniu nowej brak poprawy.Po odpięciu kostki poprawa wyraźna.Sprawdzał działanie klapek i czystość EGR,działają kolektor sprawny w czasie gazowania egr i klapki działają,wymienił 2 świece żarowe.Nie działa żaluzja to na pewno.Fachura twierdzi że sterowanie turbiny elektroniczne.Wymienił wężyki kolejny raz na nowe.Po podpięciu do kompa i skasowaniu błędów oraz kolejnych ingerencjach za pomocą komputera jedzie idealnie.Moment chwila wraca do muła.Wyświetla się hec oraz błąd 3F00. Po kolejnym skasowaniu błędu jest OK! Nie bardzo wiem co dalej.W mojej miejscowości jest niewielu fachowców.Dziękuję za zainteresowanie moim tematem.Jeśli można to proszę też pisać na PW. stanislawrybowicz@gmail.com serdecznie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Błąd to ciśnienie doładowania, czy któryś z "fachowców" sprawdził ciśnienie doładowania przy pełnym obciążeniu? Szczelność dolotu [rury od turbo do IC itp?wtryski? Mieszkam za głogowem, jak coś to zapraszam Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek7 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Błąd to ciśnienie doładowania, czy któryś z "fachowców" sprawdził ciśnienie doładowania przy pełnym obciążeniu? Szczelność dolotu [rury od turbo do IC itp?wtryski? Mieszkam za głogowem, jak coś to zapraszamWysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Witam Grzesiek. Te wszystkie czynności wymieniane przez Ciebie to za wysoki poziom dla moich mechaników.Chętnie skorzystam z Twoich usług.Zadzwonię lub napiszę i się umówimy.Telefon i mail odczytałem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Ok Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek7 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Witam Grzesiek. Dość dawno pisałem o poradę w sprawie bmw compact e-46 z 2004 roku TD 150 KM.Od dłuższego czasu mam z nią problemy,a mianowicie jakiś czas temu pojawił się czarny dym z rury wydechowej jak zwiększałem obroty,później na kolejnych biegach nie osiągała obrotów i jest jak mól .Po wymianie przepływki niestety bez efektu.Po wymianie wężyków podciśnienia nie jestem pewny czy dobrze założone dalej nic.Wyczyszczony był EGR,wymienione termostaty niestety poprawy brak.Były wymienione dwie świece żarowe i sterownik.Łatwiej odpala rano. Czyszczone były czujniki po przeciwnej stronie kolektora i na rurze dolotowej do niego.Efektów brak.W jakimś poście radziłeś mi zmianę mechanika co też zrobiłem,niestety żaluzja się dalej nie zamyka,podczas tych prac mechanik pokazywał że cięgno sprężarki się porusza bo niby jest sterowana elektrycznie,klapki w kolektorze dolotowym działają był czyszczony tak jak EGR. Nie mam pomysłów co dalej.Wywalam kasę bez efektów i uczciwej diagnozy.Piszę na maila bo nie pamiętam na jakim forum pisałem do Ciebie.Mieszkam w Sławie a z tego co wyczytałem Ty koło Głogowa.Czy podjąłbyś się jakiejś uczciwej diagnozy i ewentualnie pomocy w moim kłopocie. Serdecznie pozdrawiam.Przed chwilą znalazłem!Dzisiaj odpiąłem przepływkę inne auto lecz tylko do 4000 obrotów. Jeszcze raz pozdrawiam i proszę o ewentualną cenę podstawowej lub szeroką diagnostykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 4 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Te wszystkie czynności wymieniane przez Ciebie to za wysoki poziom dla moich mechaników Masakra, pewnie to mechanicy samozwańczy Ciśnij do Grześka to zaoszczędzisz sobie czasu na kolejnych grzebków, nerwów, pieniędzy i niechęci do samochodu. Z tym czarnym dymem i mułowatością, to to samo miałem w poprzednim dieselku, diagnoza - nieszczelność dolotu, mała dziurka na wężu IC. Powodzenia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.