Skopster Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Witam wszystkich forumowiczów bmw_0 Chciałbym poznać opinie gwincie marki AP, czy ma go ktoś zamontowanego w swoim aucie? Jak on się sprawuje i przede wszystkim interesuje mnie jego codzienne użytkowanie... Na ile jest twardy,da się na nim jeździć na codzień i czy można uzyskać na nim choć minimum komfortu, czy od razu do kosztów zakupu zestawu trzeba doliczyć 3 stówki na nowe plomby? :D A może lepiej odpuścić sobie gwint i zainwestować w porządne amorki i do tego jakieś dobre springi -40mm... Czekam na wasze porady i opinie Pozdro:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Ja mam. Porównywalny z zawiasem mpakiet. Mam zawias z regulacją twardości. Od montażu ustawione na beton. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_89 Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Od dłuższego czasu mam zwykły gwnt AP. Autem jeżdżę codziennie po Wrocławiu i okolicach i da się normalnie jeździć, plomby nie wypadają i kręgosłup nie strzela. Jedyne niewielkie zastrzeżenie to z tyłu jest lekki pinpong, ale lata się dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skopster Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Czyli rozumiem że gwint AP w połączeniu z felgą 18-nastką zapewnia choć minimum komfortu? I jako tako da się na tym jeździć... ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Gwint AP, BBS RC 18", opony profil 35. Jeżdżę z żoną, dwójką synów 2 lata - żyjemy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_89 Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Od sierpnia latam na gwincie i 18' styling 135, prawie codziennie jeżdżę z kompletem pasażerów i jest dobrze. AP nie jest betonowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 26 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Gwint Ap felga 19 profil 35 ustawione ok 2cm od blotnikow z uwagi na to ze woze ze soba 3 osoby do pracy i jest rewelka... tez sie dlugo glowilem jaki gwint i Ap to strzal w 10... polecam bo nie jest to beton ze czaszka peka... Edytowane 26 Maja 2015 przez mareq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 26 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Jak dla mnie troszkę za duży ping pong jak to nazwał kamil z tyłu...ale może się nie znam, dla mnie mogłoby byc bardziej twardo, przód bez zastrzeżeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 PRZEPRASZAM, COFAM TO CO NAPISAŁEM WCZEŚNIEJ !!! Gwint AP z regulacją twardości który kupiłem 2 lata temu w kwietniu - tylny prawy amor na śmietnik. Byłem dziś u Czakssa - trzepanie na stacji diagnostycznej bo coś mi nie pasowało - praktycznie całkiem wykończony. Niemieckie ***** za 3000 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 31 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 trzepanie na stacji diagnostycznej bo coś mi nie pasowało - praktycznie całkiem wykończony.Niemieckie ***** za 3000 zł... A jednak, wszyscy chwalą a tutaj dobry przykład... Lepiej chyba kupić 3zestawy tatesko i mieć spokój na 4-5lat :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.