Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Proszę o pomoc w interpretacji błędu silnika e46 320d.


Rekomendowane odpowiedzi

A może napiszesz coś więcej...

Bo wydaje mi się,że np. nie potrafisz naprawić auta,nie odpala i tylko dla tego zjawiłeś się tutaj...

Napisalem ze przy podlaczeniu i w trakcie samochod nie byl odpalany. A tak to odpala i silnik chodzi elegancko. Chce sie tylko dowiedziec jaka jest przyczyna tego bledu.

powyzej tego bledu jest podobny o ile nie taki sam Ale to jeszcze u poprzedniego wlasciciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

U mnie takie coś ostatnio wyskoczy

Błąd 45a0, za wysokie ciśnienie w szynie cr

[ATTACH=CONFIG]36894[/ATTACH]

Co to może być? Pomijam fakt ze ciśnienie jest podniesione w mapie.

Błąd pojawia się nie zawsze, czasami po 5min jak przybutuje a czasami dopiero po 20min, wpada w awaryjny, wyłącze i włączę silnik błąd znika.

Zastanawiam się czy to zawór na cr czy może za bardzo ciśnie ie na szynie jest podniesione

Edytowane przez Kozakk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd 45a0 to kontrola ciśnienia a nie za wysokie ciśnienie.

według opisu w momencie wystąpienia błędu ciśnienie było zdecydowanie za niskie, należy zacząć od sprawdzenia czujników ciśnienia i pompy podprogowej

(na przyszłość opis błędu podawaj w całości a nie fragmenty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może napiszesz coś więcej...

Bo wydaje mi się,że np. nie potrafisz naprawić auta,nie odpala i tylko dla tego zjawiłeś się tutaj...

Przecież po to są fora żeby się czegoś dowiedzieć.Ktoś ma problem,to pisze,a czy tutaj zostanie to jego broszka.Może naprawi i zmieni auto:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa, gdzies w necie wyczytałem ze ten blad to cisnienie za duze. cisnienie mam podniesione na railu w mapie, wiec moze podprogrowa nie daje rady zeby nabic zadanego cisnienia ?

sprawdź ciśnienie na progowej na wolnych obrotach i pod obciążeniem, porównaj je z ciśnieniem na szynie IC, może być pompa, czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia, niełącząca wtyczka itd....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzieki. popatrze.

tylko zanim bylo podniesionie cisnienie na railu wszystko było ok, czasami mi szarpał na tempomacie, ale błedów 0.

JAkie powinno byc cisnienie przed progowa i za ? przy obciazeniu powinno byc takie samo tak ? nie mam czujnika i w inpie tego parametru nie ma, wiec musze manometr wpiac i sprawdzac.

Edit.

Problem rozwiazany, wlozona nowa progowa i filtr paliwa i problem zniknal.

Edytowane przez Kozakk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Problem powrócił.

ten sam błąd wywala.

SPrawdzilem dzisiaj w inpie wskazania na wylaczponym silniku.

W kwadracie jakim zaznacyzlem wartosc skacze miedzy 2.08 a 4.27, dodam że te skoki są gwałtowne, 2 i 4 na zmianę jakby ktoś przełączal, jak pracuje pompa progowa skoki wystepuja caly czas, po wylaczeniu sie progowej, cisnienie stoi na 2.08, co jakis czas przeskakujac na 4.27.

to normlane ?

[ATTACH=CONFIG]37060[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]37059[/ATTACH]

Edytowane przez Kozakk
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie takie coś ostatnio wyskoczy

Błąd 45a0, za wysokie ciśnienie w szynie cr

[ATTACH=CONFIG]36894[/ATTACH]

Co to może być? Pomijam fakt ze ciśnienie jest podniesione w mapie.

Błąd pojawia się nie zawsze, czasami po 5min jak przybutuje a czasami dopiero po 20min, wpada w awaryjny, wyłącze i włączę silnik błąd znika.

Zastanawiam się czy to zawór na cr czy może za bardzo ciśnie ie na szynie jest podniesione

Teraz patrzę i też mam ten sam błąd ;p U mnie tryb awaryjny pojawia się , rzadko kiedyś często .. teraz raz na zbiornik paliwa/dwa. Na trasie przy gwałtownym dodaniu gazu potrafi wskoczyć albo przy ruszaniu ze świateł po trasie np 60 km..

Edytowane przez danieldeni20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam,
proszę o interpretację błedów. mogą być spowodowane uszkodzonym sterownikiem swiec zarowych czy uszkodzonymi swiecami?. proszę o przejrznie wszystkich zdjęć tam są chyba tez jakies inne problemy z doladowaniem? macie Jakiś pomysł na dalszą diagnoze ?
Auto odpala dobrze, na strzała, moc ok

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 2005r, euro4. Czyli na poczatek swieczki do wymiany.  Masz kogoś z okolic wrocka,  kto dobrze i w rozsądnym hajsie podejmie się wymiany? 

Jesli to eleltroniczne sterowanie turbo to jak zabrać sie za temat?  Jakas adaptacja czy cos tego typu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...