KIELINSKI Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 POMOCY GOTUJE MI SIE PŁYN W MOJEJ BMW .NAWET PO WYJECIU TERMOSTATU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 sprawdzałeś rury od chłodnicy :?: czy bez termostatu dolna i górna rura nagrzewają się tak samo :?: i czy chłodnica nagrzewa się równomiernie - góra i dół gorąca :?: .....raczej na 99% zatkana chłodnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIELINSKI Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 górny waż jest zjebisscie goracy dolny zimny :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kieru Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Moim zdaniem padła pompa wodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIELINSKI Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 POMPE WYMIENIAŁEM JAKIS CZAS TEMU CAŁy CZAS MAm PROBLEM Z TYM GOTOWANIEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 to raczej M40 :?: , więc włącz silnik ale zimny, odkręć korek chłodnicy i zobacz czy płyn się przelewa w zbiorniczku czyli czy pracuje pompa jeśli pompa good to tylko chłodnica, może pomóc środek do czyszczenia chłodnicy z kamienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIELINSKI Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 JAKBY WOGÓLE NIE BYŁO OBIEGU JAk MIAŁEM TERMOSTAt I JECHAŁEM WSZYSTKO BYŁO OK JAk STANOŁEm TEMPERATURA ZACZEŁA WZRASTAĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kieru Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 MOZE WADLIWA POMPA,POPROSTU PŁYN NIEMA OBIEGU MOZE COŚ JEST PRZYTKANE. [ Dodano: 6 Marzec 07, 21:33 ] Wisko klękło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 a co ma wisko jak wąż dolny zimny, czyli chodnica nie pracuje, może coś wpadło do węża PS prosze nie pisać z CAPS LOCKIEM :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIELINSKI Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 STRASZA MNIE USZCZELKĄ NAPRAWDE JUŻ ZGŁUPIAŁEm CO SIE DZIEJE Z TYM SAMOCHODEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kieru Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Napisał że temp. wzrasta na postoju,to co innego jak nie wisko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIELINSKI Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 nawet nie mam w okolicy dobrego mechanika wszyscy tylko licza na kase a efektow zadnych jak bylo tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 jeśli to uszczelka lub peknięta głowica to też możliwe ( rzadko w 4 garach ): - woda w oleju czyli masło pod korkiem - olej w wodzie - sprawdzić zbiorniczek wyrównawczy - przedmuchy ciśnienia do ukł. chłodzenia - twarde węże, wywala wodę z ukł. chłodzenia - ubywa wody - jest spalana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIELINSKI Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 raz mialem maslo pod korkiem oleju plynu tez jakby ubywalo ale raczej na bagnecie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 raz mialem maslo pod korkiem oleju plynu tez jakby ubywalo ale raczej na bagnecie jest ok jak raz miałeś?? i co wymieniona uszczelka ?? raczej............... :evil: tu nie ma "raczej" , naprawa to kwestia sprawdzania i eliminacji kolejnych punktów może to i wisko ale przed wiskiem otwiera sie termostat a jeśli go nie ma to rury obydwie nagrzewają sie równo jeśli pompa i chłodnica ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIELINSKI Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 co radzisz piotrek jchyba moge ci mowic po imieniu co zrobic pierwszego zyby sie cos dowiedziec a nie wydac kasy niepotrzebnie krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 przeczytaj ten temat od początku i zacznij sprawdzać po kolei i systematycznie, cóż nie łatwo pisemnie cos naprawić sam sie musisz uczyc, wez książkę "sam naprawiam" i sie ucz, albo.......... znajdz pożądnego mechanika a nie takiego co szuka szybkiego zarobku :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIELINSKI Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 wisko mam na stale caly czas chodzi [ Dodano: 6 Marzec 07, 22:02 ] meczy mnie ten obieg jeden waz goracy drogi zimny jakby wogole plyn stal w miejscu przeciez obydwa powinny byc takie same [ Dodano: 6 Marzec 07, 22:04 ] bede konczyl zmeczyl mnie dzisiaj ten dzien i ten samochod dzieki za rady pozdrawiam jutro sie odezwe naraska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 7 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 takie masło na korku wlewu oleju jest ok ale zimą kiedy autem się mało jeździ a przez mroźną pogodę wilgoć wytrąca się z oleju. Jeżeli górny przewód jest ciepły a dolny zimny to wskazuje na termostat ale piszesz że termostat jest wyciągnięty. Drugie podejrzenie to rzeczywiście pompa wody którą co prawda zmieniałeś niedawno! ja w mercedesie zmieniałem dwukrotnie pompe w przeciągu 2 tygodni aż w końcu kipiłem oryginał! Jeżeli smigasz na wodzie to pompe wody szybko zajedziesz ze wzgledu na to iz płyn chłodniczy ma duzo większą smarność. Jeżeli rzeczywiście smigasz na wodzie to moze być podejrzenie że kamień masz tak wielki że zblokowało tobie chłodnice.... musisz szukać.. 1.termostat sprawdzony 2.pompa wody... patrz wyżej ktoś ładnie to opisał jak to zrobić... 3. chłodnica.. płukanko lub druga ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIELINSKI Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 witam wszystkich i pozdrawiam ladny dzionek dzisiaj mielismy :mrgreen: a ja od rana walczylem ze swoja bejca,chlodnica wyjeta wszystko z nia ok przeplukana pompa sprawdzona pompuje zalalem ja woda na razie wlalem wody wszystko wskazuje ze jest ok zobaczymy na jak dlugo :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 8 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 witam nie chce krakac podejrzewam uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 11 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 a ja podejrzewam termostat uszczelke pod głowicą głowice ..... sprawdź czy weże nie puchną czy nie ma w oleju wody czy nie pompuje do zbiorniczka powietrza itp. i sprawdź czy wszystkie weże są gorące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.