Pirooz Opublikowano 16 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Cześć Pany, Naprawiania usterek ciąg dalszy. Od dłuższego czasu przy wbijaniu biegu (tylko i wyłącznie po pierwszym wbiciu sprzęgła, trzymając sprzęgło i zmieniając biegi nic nie ma) słychać z tyłu samochodu uderzenie, taki głuchy dźwięk. Diagnosta stwierdził że to dlatego, że gdy wbijam bieg wał napędowy samoczynnie wykonuje mały obrót. Czy tak się powinno dziać? Dlaczego wbijając bieg obracam wałem? Wiem, że z reguły te głuche stuki to tuleja w tylnym moście, podpora wału i inne ale może u mnie coś innego wystąpiło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 16 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 ja w swojej poprzedniej e46 miałem taki sam objaw - wymieniłem wszystko oprócz dyferencjału i mysle że to było przyczyną bo nic wiecej nie miałem do wymiany :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoza Opublikowano 17 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Ja miałem to samo i u wielu osób słyszałem ten odgłos, nie wiem co było przyczyną ale w końcu padł mi dyfer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 wymieniłem wszystko oprócz dyferencjału Dzięki Koko :4: czyli co, wszystkie tuleje, uszczelki i inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 17 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Mam to samo. Wszystkie tuleje wymienione i podpora walu. Teraz zostalo albo poloski lub dyfer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 17 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Ja u siebie wymienilem wał bo krzyzak byl zapieczony, załozyłem drugi dyferencjał (dyziu ogladał srodek dyfra i mowil, ze tryby ok), wymienilem tuleje dyfra, podpore wału na Meyle, potem na Febi (febi drozsza, a łożysko piszczy i zaloze ta meyle), łącznik elastyczny wału. I dalej mi glucho wali podczas wbijania biegow podczas jazdy. Podejzewam pół osie lub sprzegło bo kiedys je ostro spaliłem (aż zaczelo trzepac autem jak bym jechal po oranym polu) Jak lekko przypale sprzeglo i na drugi dzien odpale auto to stuki sa minimalne. Teraqz juz postanowilem tak jezdzic, az sie cos wysypie i wtedy wymienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 17 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Sprzeglo i dwumas tez robilem. Ponoc mam luzy na polosiach, wiec mozliwe ze jak sie to zrobi to objawy ustana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 18 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Dzięki Koko :4: czyli co, wszystkie tuleje, uszczelki i inne? Wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 U mnie dyferencjał tak walił,później walił też w czasie jazdy. Wjedź na kanał,ręczny do oporu i naprężaj napęd przód-tył(jedynka-wsteczny) a drugi patrzy pod autem gdzie stuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Ponoc mam luzy na polosiach, wiec mozliwe ze jak sie to zrobi to objawy ustana. Tylko znalezc dobre półosie używane to nie lada wyzwanie Chyba, że odważysz sie i kupisz na allegro za 250zl szt. Niby jakies zamienniki, ale jeszcze nikt nie testował ich wytrzymałości. Fajnie jak ktos by w koncu sie na nie skusił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Tylko znalezc dobre półosie używane to nie lada wyzwanie Chyba, że odważysz sie i kupisz na allegro za 250zl szt. Niby jakies zamienniki, ale jeszcze nikt nie testował ich wytrzymałości. Fajnie jak ktos by w koncu sie na nie skusił Jeżeli już to będę zamawiał porządne niemieckie, które ponoć są montowane w bmw. W silesi mają je i zostałem uprzedzony, że to zamiennik pierwsza klasa,a nie jakieś chiński shit. Sztuka wychodzi około 700 pln. Ori jeden 1400, więc jeżeli będę miał wymieniać to wezmę polacane przez silesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 a czy warte jest to takiego wydatku ?? czy tak mocno przeszkadza w jeździe by wywalać 1400zł ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Aż tak bardzo nie przeszkadza, co poprostu denerwuje. Wydatek jest dlatego zostawiam to na ostatniej pozycji w liście rzeczy do zrobienia w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Sztuka wychodzi około 700 pln. Ori jeden 1400, więc jeżeli będę miał wymieniać to wezmę polacane przez silesie. To wolałbym jezdzic tym co masz. I szukac przy okazji auta na chdzie, ktore jest do sprzdania na czesci. Wsiadasz,w bijasz biegi i jak niewali to kupujesz od kolesia półosie. Pewnie duzo taniej by było niz tez z silesi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 To wolałbym jezdzic tym co masz. I szukac przy okazji auta na chdzie, ktore jest do sprzdania na czesci. Wsiadasz,w bijasz biegi i jak niewali to kupujesz od kolesia półosie. Pewnie duzo taniej by było niz tez z silesi. Racja. Tylko taka sytuacja zdarza się bardzo rzadko - w sumie dzisiaj ktoś wrzucił, że ma całe 2.8 na sprzedaż w automacie, może półosie są dobre . Tak jak wspomniałem narazie nie jest to coś mega pilnego. Najpierw układ wydechowy i regeneracja Vanosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 No u mnie też to wali. Wyżej opisałem co wymieniłem. Nie chce sie rozpisywac ile to kosztowało bo po co drugi raz sie denerwować. Postanowiłem, ze bede tak jezdził, az cos sierozpizga. Chyba, że znajde gdzies przy okazji półosie, to wyedy wymienie. A co te tej 2.8 to mógłby sie zapytac. Moze na chodzie i nie wyjechane półosie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Z tymi używkami to też loteria. Ostatnio zamówiłem półosie, gościu niby sprawdzał na imadle przed wysłaniem i zapewnił, że sa bez luzów. U Adam stan faktyczny odbiegał od promowanego. Dobrze, że bez problemu hajs oddał i zwrócił koszty wysyłki. Dlatego jak używka to trzeba sprawdzić na miejscu osobiście,a najpewniej kupić to co poleca silesia. Póki co nic się nie dzieje,a też wymieniłem już wszystko co wskazywało na przyczynę stuków - zostały dwie ostatnie możliwość: półosie lub dyfer . Z tego co słyszałem to bardzo dużo osób w e46 ma z tym problem, co gorsza nie ma jednego, słusznego rozwiązania usterki. Jednym ustaje po wymianie tuleji sanek, drugiemu po zrobieniu sprzęgła, a innemu po wymianie dyfra, dlatego tak trudno znaleść jest przyczynę, a elementów do jej klasyfikacji jest sporo: sprzęgło, dwumas, podpora wału, łącznik elastyczny wału, krzyżak na wale, tuleje sanek, półosie, dyfer lub co gorsza wyrwana podłoga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Pisałem o tym zeby przed kupnem półosi wsiąśc do auta i poszarpac nim itp. zeby sprawdzic czy cos wali. Najgorsze sa takie stuki bo niesie po całej budzie. Ale daj znac, co bylo przyczyna tych stuków jak bys sie uporał z tym. U mnie sa takie luzy na wale. Nie wiem czy to normalne. Po odpaleniu auta próbowałem ruszac na 1 biegu. Później na wstecznym. Może ktos inny sie na tym zna i sie wypowie. [video=youtube;8uEYG1GEwIk] Edytowane 20 Maja 2015 przez Kandyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.