Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[E46 320d 2001r 136 KM] Turbo


nussnut

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie chciałbym aby ktoś wytłumaczył mi jedną rzecz bo nie do końca to rozumiem.

Ściągając ostatnio podłogę, zauważyłem, że kompresor klimatyzacji usyfiony jest olejem. Zacząłem szukać przyczyny i okazało się, że olej ucieka z turbo, spod gumowego pierścienia, który przychodzi na kołnierz sprężarki: Przepływomierz powietrza - Lista części dla dowolnego pojazdu (nr 7). Ściągnąłem wąż przepływomierz - turbo i zauważyłem może ze dwie krople oleju, z węża nic nie skapało. Jak więc olej może cieć spod tej uszczelki, skoro podobno tam nie powinno być oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to źle wyczytałeś

mgiełka olejowa z separatora oleju zawsze powstaje i zbiera się w zagłębieniu tej plastikowej rury łączącej przepływomierz z muszlą zimną turbiny

kiedy tego oleju jest wiecej niż jest w stanie zebrać się w niecce wirnik zasysa go i pcha do kolektora ssącego

olej stojący przed turbiną siłą rzeczy zacznie się po czasie sączyć tym właśnie pierścieniem

nie ma diesla w bmw który by miał suchy dolot

wymień uszczlekę przy okazji sprawdź sobie luzy na turbnie jak wszystko w normie to nie zawracaj sobie zbędnymi rzeczami głowy ;)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...