Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


interpretacja błędów poduszki e39


Kosa

Rekomendowane odpowiedzi

Siedzi sterownik poduszek, błąd wewnętrzny, prawdopodobnie musisz go wymienić. Do tego błąd tylnej lewej poduszki bocznej.

w tych drzwiach odpianałem poduche jak wymieniałem podnosnik szyby (wszystko robiłem na wyłączonym zapłonie)

wiem że MRS3 łatwo uwalić kodujac coś, ale nic nie kodowałem,

czeka mnie wymiana serownika i pozniejsze kodowanie go pod moje auto ? czy moge zrobic cos innego

Edytowane przez Kosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pilna sprawa, przed chwilą dzwoniła zona, pojechała do rodzinki i jak chciała wracać auto nie chiało odpalic (efekt jak przy rozładowanym aku, dodam ze musiałem ostatnio podładowywac ale wydawało mi się zr rozładowałem go przez testowanie interfejsu - kilka razy dwłaczanie zapłony przez 2 dni)

Podłączyli sie pod inne auto kablami i w tym momencie wystrzeliły 2 boczne tylne poduszki (całe szczęście e nie nie posadziła jeszcz edzieciaka w tym miejscu)

przyznam że boję sie cokolwiek zobic z autem, próbować odpalic czy nawet włączyć sam zapłon żeby sprwadzić błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zdazylem nic zrobic ..

zastanawiam sie bo ładowałem dzien wczesniej aku na zewnatrz, moze jakos slabo dokrecona klema ... bo efekt jak przy wywalonej klemie pirotechnicznej (odciecie aku) ale jednak kontrolki sie swiecily

dlaczego stzelił tylko tył ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie czy jest sens podlaczac kompa zeby sciagnac FSW_PSW. Aby bylo czym ppzniej zakodowac... Czy poznoej kodowac pustym....

Podladowalem aku sprawdzilem bledy i nr sterownika i wrocilismy autem do domu... Z tego co kojarze sterownik jest pod tunelem srodkowym?

Pozniej z kompa wrzuce co pokazala inpa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno wystarczyć kodowanie pustym manem, ja to zawsze robię pa softem, sterownik masz w tunelu, między lewarkiem biegów a ręcznym. Możliwe że jak grzebałeś w drzwiach to zrobiłeś przypadkiem zwarcie na kablach od poduszki i trafiło sterownik

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod temat.

Też mam taki błąd muszę wymienić moduł.Jest jakiś patent aby dostać się do tego modułu bez rozbierania całego tunelu ?Może ktoś da jakieś instrukcje.

wczoraj wyjąłem sterownik, nie trzeba demontowac całego tunelu, wystarczy aby jego tylna czesc uniosla sie 2 cm aby wlozyc klucz plaski do odkrecenia 3 nakretek,

po zdjeci tnawiewow i poleczni (zale co masz w tunelu), odkrecasz 2 wkrety, po jednej i drugiej stronie tunelu pod zaslepka jes jeszzce po jednym wkrecie, dodatkowo 1 wkret przy lewarku zmiany biegoo i juz tunel powininen sie uniesc (nie potrzebnie demontowalem telefon), porada przed ... przesun fotele max do przodu i góry

czerwone to wkrety trzymajace tunel, a niebieskie nakretki trzymajace sterownik

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...