slavo Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Witam mam taki problem moje e 46 z motorem m43 b19tu auto się zagrzeje po włączeniu się wentylatora chłodnicy podczas jazdy szarpie i gaśnie , włącze klime na postoju wszysto jest ok dopuki nie odpali sie wentylator sprawdzalem błędy inpą i nic nie pokazuje przeczyściłem juz wszystkie masy i sprawdzałem wentylator z nim wszystko ok .nawet podczas jazdy jak włączy się ten pier.. wiatrak to zaczyna szarpać tak jakby poprostu ktoś włanczał prąd i wyłanczał mechanicy rozkładaja ręce i każą wszystko wymieniac pokolei pomożci bo mi już ręce opadają:help: Edytowane 5 Maja 2015 przez slavo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Może magnesy się odkleiły lekko w silniczku wentylatora,ja tak miałem.Na pierwszym biegu (jak tylko klima chodzi) może być ok,ale gdy zaczyna dochładzać chłodnicę wody na 2 biegu (chodzi dużo szybciej) wtedy może jakieś spięcia robi bo go blokuje.Najlepiej jakbyś go wyciągnął i posprawdzał na krótko.Ja go rozebrałem,wyczyściłem,przykleiłem magnes i śmiga.Jeszcze jedno: Ja mam silnik m43b18 ale myślę że wentylator może być ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavo Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Może magnesy się odkleiły lekko w silniczku wentylatora,ja tak miałem.Na pierwszym biegu (jak tylko klima chodzi) może być ok,ale gdy zaczyna dochładzać chłodnicę wody na 2 biegu (chodzi dużo szybciej) wtedy może jakieś spięcia robi bo go blokuje.Najlepiej jakbyś go wyciągnął i posprawdzał na krótko.Ja go rozebrałem,wyczyściłem,przykleiłem magnes i śmiga.Jeszcze jedno: Ja mam silnik m43b18 ale myślę że wentylator może być ten sam tak taen sam umnie poprostu po włączeniu się wiatraka jest taki spadek napięcia że jak miałem lapka podłączonego pod zapalniczkę to az się zresetował moge powłanczać co kolwiek i nic jak tylko wiatrak ruszy to lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael9091 Opublikowano 6 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Musisz szukać. Poszarp przewody, sprawdź czy nie są gdzieś poprzecierane ( może coś zwierać ), pomierz na krótko miernikiem przewody, przejścia, napięcia. Sprawdź przekaźniki czy nie zakłucają sygnału, wyciągnij wtyczki od ECU, sprawdź czy nie są zaśniedziałe piny, czy wilgoć się jakaś nie dostała. Szukać, szukać i jeszcze raz szukać. Powodzenia pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.