devil88 Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 kiedys pisalem juz na temat ogrzewania w bmce,mialem wielkie problemy.wymienilem termostat,pompe wody,nawet uszczelke pod glowica,oczywiscie glowica byla planowana,i nie grzeje sie juz tak chociaz,wskazowka wchodzi troche poza polowe,ogrzewanie jest super,ale waz za termosatem zimny,odpowietrzalem,no i zajebiste cisnienie w ukladzie mianowicie,wezy od ukladu chlodzenia nie mozna scisnac,sa takie twarde jakby mialy sie rozsadzic,co to jest?chłodnica zimna,czy glowica jest uszkodzona????????????pomozcie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 może byc popekana miedzy kanałami a może gdzies chłodnica jest zapchana a sprzwdzałes blok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devil88 Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 z tego co mowil mechanior to chlodnica jest niedrozna,ale to moze wytwarzac takie cisnienie?a wisco tez moze miec wplyw na to bo tez jest do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 teraz jezdze bez wiska to nie ma nic do tego, oczywiście mozna przegrzać silnik ale najpierw musi sie duży obieg otworzyć a skoro masz zimną chłodnicę tzn ze nie masz dużego obiegu, czyli albo terostat albo nie drożna chłodnica , innego wyjścia nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devil88 Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 dokladnie chlodnica jest zimna,iu waz za termostatem takze,najgorsze to cisnienie [ Dodano: 5 Marzec 07, 20:07 ] od czego to cisnienie moze byc?od termostatu czy ze nie ma obiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 chyba dwie mozliwosci : - lepsza to ze przy zamknietym termostacie mocno sie nagrzewa woda i korek od chłodnicy jest uszkodzony i nie puszcze zbyt wysokiego ciśnienia tylko trzyma cały czas - gorsze : przedmuchy z cylindrów.............czyli uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 11 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 glowiczka w góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devil88 Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 korek kupowany był nowy ale jest mozliwosc ze jest trafiony,druga sprawa jezeli znowu uszczelka to dlaczego nie ma oleju w ukladzie i odwrotnie,uszczelka byla wymieniana i planowana glowica oraz wymieniane uszczelniacze zaworow,bylem w warsztacie ich zdanie mjest dobrze ale cos z termostatem(oczywiscie tez nowy)wahler,po zdjeciu go z weza otworzyl sie,wczesniej sie nie otwieral przewod byl zimny,natomiast po zdjeciu go otworzyl sie,co to moze byc? plynu nie wywala puchna troche weze ale to moze tak ma byc,ogrzewanie jest,nawet wisco wymienilem na nowe i chlodnice,a nie otwiera sie termostat,strzalka temperatury wychodzi ponad troche polowe nie wiem co to jest naprawde?pomozcie moze ktos tez tak mial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 16 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 kup nowy termostat, albo lepiej pożycz od kogo sprawny, tylko pamiętaj strzałka na termostacie ZAWSZE do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migra Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 jezeli miales wzmieniane uszczelke pod glowica i termostat to moze to byc peknieta glowice albo blok jezeli nic nie pomoze to jedz do mechanika i niech ci sprawdzi szczelnosc <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Jak bardzo twarde są te węże? Powinny dać się ugiąć o jakieś 1-2 cm jeżeli się je ściśnie ręką przy pracującym silniku. Jeżeli są twarde jak kamień i nie da rady ich ścisnąć to znaczy, że jest coś zapchane w układzie. Teraz pozostaje znalezienie niedrożności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.