D4NI3L Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Mam e46 320d 136k 00r' i ori przebieg 330tyś ... nie kopci, nie bierze oleju... dotychczas lałem pełen syntetyk 5w40 CASTROL... Nie długo przychodzi wymiana i myślę czy zmienić na inny? Jeśli tak to jaki polecacie? Oczywiście pełen syntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ja bym zalał Motula lub LiquiMoly 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NI3L Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Dokładnie jaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Zalej Liquy Moly Diesel Synthoil 5W-40. Przebiegiem się nie martw, nawet jak kapkę oleju weźmie, to nie zaszkodzi zalać fulla. i będzie Pan zadowolonybmw_1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NI3L Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ktoś jeszcze poleci coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 to samo co kolega wyzej to co Jaro napisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NI3L Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 a teraz pytanie z innej beczki... złącze elastyczne wymiary? czy trzeba sprawdzać bo każde e46 touring ma inne wymiary owego złącza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Lej motul 5w40 8100x-clean jak śmigasz na ful syntetyku i nic się nie dzieje to po co zmieniać, nawet jak byś miał milion km , co do drugiego pytania jedz do tłumikarza oni mają takie rzeczy na miejscu to Ci dopasują 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Żadnego Motula.. Prędzej Valvoline ..tutaj masz test oleji co prawda po rusku ale zdjęcia wszystko mówią No i 5w40 oczywiście ?????????? ??? ???????? ????? - ????? VIII. ????????. ?????????? ???????????? ???????? ?????. Najlepiej zalej dobrym olejem od BMW :BMW ORIGINAL SUPER POWER OIL 5W40 5L BIAŁYSTOK (5206875760) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Edytowane 30 Marca 2015 przez danieldeni20 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Motul, liqui moly, valvoline, to dobre firmy. Obojętnie którą firme wybierzesz to będziesz zadowolony. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Motul, liqui moly, valvoline, to dobre firmy. Obojętnie którą firme wybierzesz to będziesz zadowolony. O to to to to, przy następnej wymianie też sie skuszę, bo każdy poleca, elasto też przerabiałem i tak jak Bastars pisze zajedź do tłumikarzy i o nic sie nie martw, wsio dopasują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Ja miałem diesla 320d 136km to mialem nalatane 279 tkm i lałem Pełny syntetyk Castrola (poprzedni wlasciciel to lał), a na Twoim miejscu lał bym pełny syntetytk ale Valvoline. Wymieniałem olej co 10 tkm. Terazm mam e46 PB i mam 272tkm i przeszedlem z Polsyntetyka (castrola) na pelny syntetyk (Valvoline Maxlife) i smigam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Wymieniałem olej co 10 tkm. Ja wymiankę robię co 15 tys.. Wprawdzie silnik benz., ale ponad 300 na blacie. Olej to Liquy Moly, polecam. Może nie najtańszy, ale na silnikach starszej generacji 15 tys. wytrzymuje, nowe silniki zalecają wymianę po 30 tys. Era starych silników rozkrzaczających się po 100 tys. km (Polonez, Maluch, Duży Fiat) i olejów, oraz mit 10 tys.do wymiany już minął. Ale wymiana na pewno nie zaszkodzi silnikowi. Im świeższy olej tym życie silnika dłuższe, pod warunkiem dobrego oleju. Propos, Castrola i Mobila rozlewają u nas w mieście na rynek krajowy. firma ma umowę z Lotosem, więc nie pytam co tam w bańkach pływa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 ja leje OEM BMW 5w40 wymieniam nie pierwszy raz i polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Polecam ten olej bmw co kolega wyzej .. w teście zostawia tyle co nic nagaru patrząc na Motul , valvoline,Mobil czy castrol.. 5w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurii Opublikowano 19 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2021 jeśli mam 10w40polsyntetyczny 300 tys, czy warto spróbować 5w40syntet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.