DrivterGSI1 Opublikowano 27 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Witam.Panowie sorki,że kolejny temat. Usłyszałem od mechanika że po zmianie zawieszenia na gwintowane,trzeba popuścić wahacz na opuszczonym aucie i ruszyć go troszkę przód tył aby tuleje sie ułożyły.Ja wahaczy nawet nie tykałem.Jest to prawda? Do tego powiedział mi,że po tym auto powinno siąść jeszcze o jakiś 1cm. Jeśli możecie odpowiedzcie jak najszybciej to jutro przed pracą się za to wezmę Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 28 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Każde zawieszenie powinno się dokręcać się na glebie,jeśli zmieniałeś np. tuleje w wahaczach,belce to powinno się je dokręcać już gdy auto stoi na kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor1987 Opublikowano 28 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 troszke bajka z tym centem,ale faktem to jest aby lepiej poluzowac i poskrecac poniewaz unikniesz szybszego zuzycia tulei w wahaczach bo odprezysz je od zmiany wysokosci,ale tez idzie to w parze z zrobieniem zbieznoski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 28 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Dajcie spokój z tym luzowaniem czego kolwiek, ucho od tulei wchodzi w gniazdo, sworznie ciasno włażą w swoje miejsce, poluzujesz śruby to nic to nie da,po za tym śruby są z plastikową tulejką zabezpieczającą i w teorii -sporej teorii są jednorazowe. Robisz gwint jedz na geometrię, ustawią ci i będzie jeździć prosto i nic tam prężyć nie bedzie. Zresztą to nie jest z papieru i swoje po dupie dostać musi. Ok śruby się dokręca na stojącym aucie ale jak wymieniasz sworznie-tuleje żeby wyststko powłaziło w swoje miejsca i nie trzabyło dokręcać nakrętkami i śrubami. Możesz sobie poodkręcać i z powrotem zakręcić wszystko jak masz za dużo wolnego czasu, efekt będzie znikomy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrivterGSI1 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Z ciekawości poluźniłem te wszystkie mocowania;) Hmm ja wiem siadło z 3mm może:) Ale gdy zmieniałem zawieszenie na gwint czyli nowe sporotowe amory plus krótsze twardsze sprężynu i nagwintowana tuleja regulacyjna to muszę jechać na geometrie? Auto jezdzi tak jak jezdziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 28 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Każde zawieszenie powinno się dokręcać się na glebie Nieprawda! Dajcie spokój z tym luzowaniem czego kolwiek, ucho od tulei wchodzi w gniazdo, sworznie ciasno włażą w swoje miejsce, poluzujesz śruby to nic to nie da To 100% prawdaAle gdy zmieniałem zawieszenie na gwint czyli nowe sporotowe amory plus krótsze twardsze sprężynu i nagwintowana tuleja regulacyjna to muszę jechać na geometrie? Auto jezdzi tak jak jezdziło Nie ważne jaka zmiana jest w zawieszeniu, zawsze powinno się przynajmniej spr zbieżność. BMW zaleca ustawienie zbieżności nawet po wymianie seryjnych gratów na nowe takie same. Sam sobie odpowiedz czy trzeba jechać na zbieżność po wymianach jakie zrobiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.