#92#dawid Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Czy wraz ze zmianą wysokości auta zmienia się zbieżność ? Czy tylko pochylenie kuł w stosunku osi auta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Czy wraz ze zmianą wysokości auta zmienia się zbieżność ? Czy tylko pochylenie kuł w stosunku osi auta ? Ale przy montażu może rozjechac Ci się zbieżność. U mnie tak było. Podjedź na stację diagnostyczną i Ci sprawdzą czy wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_89 Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Przy montażu gwintu zbieżność się rozjeżdża i trzeba ustawiać. Dodatkowo przy zmianach wysokości auta przy regulacji gwintu też może się rozjechać, dlatego najlepiej założyć gwint wyregulować, założyć docelowe koło i na końcu zbieżność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starsky Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Ja gdy trochę podnosiłem/obniżałem to olewałem zbieżność. Co prawda negatywy były wiec tak i tak opony ciachało . Moim zdaniem na prowadzenie to nie wpływa mocno(małe korekcje) ale jeżeli ci zależy na oponach to z zasady trzeba ustawiać zbieżność po kręceniu gwintem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#92#dawid Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Dodatkowo przy zmianach wysokości auta przy regulacji gwintu też może się rozjechać O i właśnie o to mi chodziło trzeba szukać zakładu gdzie dało by się na spokojnie wjechać przy najniższym obniżeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_89 Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Zbieżność ustawiają na ziemi więc nie ma problemu, koła w Bogatyni też da się wymienić przy obniżonym aucie. Zabawa zaczyna się jak trzeba zrobić przegląd i wjechać na rolki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#92#dawid Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 ooo to będzie wyzwanie. A przegląd już za miesiąc aż się doczekać nie mogę ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starsky Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 ja jeździłem na przegląd na zimówkach. Podnosiły samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_89 Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 E36 siada niżej niż e46, nie wiem jak to jest z e39. Mi na skręconym maksymalnie przodzie na 18' letnich udało się pokonać rolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.