hadesmat Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Witam. Jak w temacie. Oglądałem już jedną w komisie. Rocznik 1992, teoretycznie 216 tys. przebiegu, ze względy na rysy na lakierze i sam wygląd lakieru, wnioskuję, że raczej nie bite, silnik chodzi równiutko, cena 8900PLN, ale sprzęgło do zrobienia i ręczny. Nie wiem tylko, czemu wskazówka ekonomizera po odpaleniu wychodzi poza skalę i nie opada po 10 minutach pracy na wolnych obrotach i 15 minutach jazdy po mieście. pytanie_bmw Czy to normalne? Pamiętam, że w mojej E36 nie było tego problemu. Myślicie, że samochód jest wart uwagi :?: <bmw_3> Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Musisz użyć "szukaj" bo ten temat nie dawno był igdzieś jest, ale nie wiem gdzie <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 ja bym ci odradził tds kupować! diesel silniki to chodzą ale w mercedesach a w bmw słyszałem dużo że są problemy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 No właśnie o to chodzi ,,słyszałeś'' ja jeżdze 2,5TDs w automacie nie dług0, ale jestem z niego zadowolony, wujek jeździ TDSem z chipem i tez nie ma żadnych problemów itd. wiec opinie o tds-ah urzytkowników BMW w benzynie są takiesame jak opinie ludzi o awaryjnosci BMW którzy niegy nie mieli stycznościz tym autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcmax Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 ja mam od dwóch lat 2,5tds'a w manualu i nie mam z nim żadnych problemów. mysle , że problemem nie jest silnik (sam w sobie bardzo dobry i dynamiczny) tylko kto nim przed toba jęździł :wink: :lol: i jak go traktował, a bunie czesto nie maja szczescia do uzytkowników :mrgreen: , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 ja to bym sie zamienił na e-36 tdsa bo tansza ropa i mniej pali.tylko szukam i nie moge znalezc na zamiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 7 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 ja mam od dwóch lat 2,5tds'a w manualu i nie mam z nim żadnych problemów. mysle , że problemem nie jest silnik (sam w sobie bardzo dobry i dynamiczny) tylko kto nim przed toba jęździł :wink: :lol: i jak go traktował, a bunie czesto nie maja szczescia do uzytkowników :mrgreen: , zgadzam sie z Tobą ja mam TDSa od ponad roku i tez nie mam z nim zadnych problemow. Ekonomiczne auto i w miare dynamiczne, jeśli o mnie chodzi to polecam. A co do ekonomizera to na postoju to normalne ze jest schowany (wychodzi poza skalę) ponieważ nie jedziesz to spalanie na 100 jest nieskończenie duże, ale podczas jazdy wskazówka powinna sie pokazać, u mnie przy spokojnej jeździe oscyluje ok. 6l/100 happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 11 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 uważaj w TDS na peknietą głowice na panewki i na pompe wtrysową głowice czesto pekają z przegrzania i niedogrzania ponieważ w zimnym silniku powstają naprężenia nierównomierne i dlatego peka zwłaszcza jak ktoś lubi katować na zimnym kolejna sprawa panewki silnik tds obliczony jest na 350 tys km z mojego doświadczenia umiera przy 270 tys max i kolejna sprawa pompa wtryskowa uważaj na zużyte pompy wtryskowe czesto są małe urządzenia elektroniczne dopinane które działają w ten sposób że podgrzewają świece i zwiekszają dawke paliwa żeby uruchomić silnik pewnie widziałeś na allegro 2,5 tds nie zapala na zimnym tzn powoli umiera pompa ty ją reanimuj tylko jedno wiadomo śmierć jest pewna aha jeszcze jedno silnik z automatyczną skrzynią biegów wystarczy na dłużej lepiej wysprzęgla Pozdro FunS BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.