Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Chcę kupić E34 525tds


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie. Oglądałem już jedną w komisie. Rocznik 1992, teoretycznie 216 tys. przebiegu, ze względy na rysy na lakierze i sam wygląd lakieru, wnioskuję, że raczej nie bite, silnik chodzi równiutko, cena 8900PLN, ale sprzęgło do zrobienia i ręczny. Nie wiem tylko, czemu wskazówka ekonomizera po odpaleniu wychodzi poza skalę i nie opada po 10 minutach pracy na wolnych obrotach i 15 minutach jazdy po mieście. pytanie_bmw Czy to normalne? Pamiętam, że w mojej E36 nie było tego problemu. Myślicie, że samochód jest wart uwagi :?:

<bmw_3>

Pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to chodzi ,,słyszałeś'' ja jeżdze 2,5TDs w automacie nie dług0, ale jestem z niego zadowolony, wujek jeździ TDSem z chipem i tez nie ma żadnych problemów itd. wiec opinie o tds-ah urzytkowników BMW w benzynie są takiesame jak opinie ludzi o awaryjnosci BMW którzy niegy nie mieli stycznościz tym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam od dwóch lat 2,5tds'a w manualu i nie mam z nim żadnych problemów. mysle , że problemem nie jest silnik (sam w sobie bardzo dobry i dynamiczny) tylko kto nim przed toba jęździł :wink: :lol: i jak go traktował, a bunie czesto nie maja szczescia do uzytkowników :mrgreen: ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam od dwóch lat 2,5tds'a w manualu i nie mam z nim żadnych problemów. mysle , że problemem nie jest silnik (sam w sobie bardzo dobry i dynamiczny) tylko kto nim przed toba jęździł :wink: :lol: i jak go traktował, a bunie czesto nie maja szczescia do uzytkowników :mrgreen: ,

zgadzam sie z Tobą ja mam TDSa od ponad roku i tez nie mam z nim zadnych problemow. Ekonomiczne auto i w miare dynamiczne, jeśli o mnie chodzi to polecam.

A co do ekonomizera to na postoju to normalne ze jest schowany (wychodzi poza skalę) ponieważ nie jedziesz to spalanie na 100 jest nieskończenie duże, ale podczas jazdy wskazówka powinna sie pokazać, u mnie przy spokojnej jeździe oscyluje ok. 6l/100 happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważaj w TDS na peknietą głowice na panewki i na pompe wtrysową głowice czesto pekają z przegrzania i niedogrzania ponieważ w zimnym silniku powstają naprężenia nierównomierne i dlatego peka zwłaszcza jak ktoś lubi katować na zimnym kolejna sprawa panewki silnik tds obliczony jest na 350 tys km z mojego doświadczenia umiera przy 270 tys max i kolejna sprawa pompa wtryskowa uważaj na zużyte pompy wtryskowe czesto są małe urządzenia elektroniczne dopinane które działają w ten sposób że podgrzewają świece i zwiekszają dawke paliwa żeby uruchomić silnik pewnie widziałeś na allegro 2,5 tds nie zapala na zimnym tzn powoli umiera pompa ty ją reanimuj tylko jedno wiadomo śmierć jest pewna aha jeszcze jedno silnik z automatyczną skrzynią biegów wystarczy na dłużej lepiej wysprzęgla Pozdro FunS BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...