Krzysiek669 Opublikowano 13 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Witajcie Panowie, Mam problem z E46 318i i silnikiem M43 - auto odpala i gaśnie, kolejna próba odpalenia kończy się tak samo. Jak dodam gazu i przytrzymam na obrotach po odpaleniu to chodzi, nawet jak puszczę gaz to dalej chodzi. Kolejne odpalenie znowu to samo, kręci i albo nie odpali, albo odpali i zaraz gaśnie. Pod kompem żadnego błędu, nic. Stało się to z dnia na dzień, wczoraj było ok, a dzisiaj rano już taka sytuacja. Pół roku temu wymieniony był filtr paliwa, czujnik położenia wałka rozrządu, odma, przewody odmy i Disa. Auto śmigało bez problemu, nic nie falowało, miało swoją moc. Jakieś 3tyg. wyczyściłem krokowca. Macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny ? Krokowiec, przepustnica, czujnik położenia przepustnicy, czujnik położenia wału korbowego, pompa paliwa w baku ( są 2 ) ? Po zapłonie nie słychać pompki, jest tylko takie "cyk" i koniec, krokowca dzisiaj odpiąłem i dalej to samo, podpiąłem i również bez zmian. Edytowane 13 Marca 2015 przez Krzysiek669 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 13 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 to jest prosty silnik zacznij od tej pompki moze to przekaźnik albo pompka na krótko ją podepnij jest prawej strony i tylko jedna :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek669 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Tak, już się dowiedziałem, że za kierowcą jest pompa przelewowa, a za pasażerem tłocząca do silnika Przekaźnik znajdę w skrzynce z bezpiecznikami za schowkiem ? Który to dokładnie przekaźnik odpowiada za pompę paliwa w tym silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 13 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Zacznij od sprawdzenia czy do pompy prąd dochodzi i czy ona sama działa,a potem idź dalej.Spróbuj odpalić na wypiętym krokowcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek669 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Zacznij od sprawdzenia czy do pompy prąd dochodzi i czy ona sama działa,a potem idź dalej.Spróbuj odpalić na wypiętym krokowcu Jutro sprawdzę czy pompa żyje oraz czy dochodzi do niej prąd. Dzisiaj rano na szybko odpiąłem krokowca, auto odpaliło i zgasło, podpiąłem go ponownie i tak samo, tak więc żadnej poprawny nie zaobserwowałem. Edit. Problem rozwiązany, winny okazał się....akumulator Wystarczyło go naładować przez noc i auto śmiga bez problemu ( alternator jest dobry, sprawdzony). Profilaktycznie wpadnie nowy aku, a także profilaktycznie wpadły nowe świeczki. Edytowane 23 Marca 2015 przez Krzysiek669 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.