speede Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Mam problem z temperaturą , kupiłem nowe wisko i mimo wszystko tem. na wskaźniku przekracza znacznie połowę skali kiedy stanę w korku , gdzieś wyczytałem że w silnikach m40 od 88r wisko załącza się przy tem powietrza zaciąganego z chłodnicy +95 , wcześniej ponoć załączało się przy +75 ,ale w takim razie jaką tem ma silnik kiedy wskaznik (temperatury) jest na środku ? Niewiem czy reklamować wisko czy tak ma być. Ja mam e36 1,8 91r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Może pompa wodna jest walnięta lub zapowieczona instalacja!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 wisko powinno się załączyć jak wskazówka przekroczy połowę :roll: wiec zobacz czy się załacza, to słychać............. mały odrzutowiec...........jeśli tak nie ma to walnięte wisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Z tym wiskiem to tak jak napisał Piotr. Pozatym nowe (kupione) visco nie zawsze jest sprawne. Sprawdz czy nie masz wycieków w układzie chłodzenia i jeszcze raz prewencyjnie odpowietrz układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Dz , spróbuje jeszcze raz odpowietrzyć bo nie pamiętam czy ostatnio odpowietrzałem na włączonym ogrzewaniu. Tak wogóle to jest już 2 nowe wisko , w 1 było tak samo więc reklamowałem dostałem 2 nowe inne , i to samo , więc trochę to dziwne. :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Dz , spróbuje jeszcze raz odpowietrzyć bo nie pamiętam czy ostatnio odpowietrzałem na włączonym ogrzewaniu. Tak wogóle to jest już 2 nowe wisko , w 1 było tak samo więc reklamowałem dostałem 2 nowe inne , i to samo , więc trochę to dziwne. :shock: nie koniecznie , jak źle przechowują to może być nowe uszkodzone, powinno się przechowywać w pionie i chyba ew. nakrętką w dół poziomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 A ja mam pytanie jak spowodowac aby sie visco zalaczylo, chce uslyszec maly odrzutowiec ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 A ja mam pytanie jak spowodowac aby sie visco zalaczylo, chce uslyszec maly odrzutowiec ;] sprawne powinno sie załaczyć zaraz po uruchomieniu silnika ( nawet jak zimny) i być załączone kilkanaście sekund , a później to nagrzej silnik, po otwarciu dużego obiegu chłodniczego powinno sie załączyć, za połową a przed ostatnią białą kreską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 no ale to jest ten normalny tryb.... ono sobie tak lata ale jest bez szelestne i nigdy mi jeszcze nie wylo wiec jak zrobic zeby zawylo.. musiala by wskazowka przekroczyc srodek rozumiem czyli raczej bez jakiegos katowania silnika czy innych takich tego nie sprawdze.. moze latem na rozgrzanym na postoju bedzie sie zalaczalo bo jak narazie mam chyba za wydajny uklad chlodzenia ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 sprawne powinno sie załaczyć zaraz po uruchomieniu silnika ( nawet jak zimny) i być załączone kilkanaście sekund , No własnie tak mi się wydawało dziś jak wymieniałem przewody wysokiego , że mi się wisko załączyło na prawie zimnym silniku , a możliwe jest aby wisko nie zawsze się załączało (czyli było nie dokąca SPRAWNE) . Odpowietrzenie też może być nie tak u mnie bo nie mogę odkręcić drugiego odpowietrznika znajdującego się na kolanku przy wyjściu od termostatu , i odpowietrzam tylko na chłodnicy , a to może być za mało uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Co do zasady nowe sprzęgło wiskotyczne wyje (dobrze spina wiatrak) a stare, zużyte kręci się wolniej przez co nie wyje. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 To ja mam wersje silent (haha) czyli juz rozumiem na wykonczeniu? Bo dzisiaj zrobilem test, odpalilem auto czekalem az dojdzie do 90* i sprawdzam a visko sie kreci jak krecilo caly czas, ono u mnie nigdy nie stoi zupelnie w miejscu.... a temp lapie szybko, jak juz sie rozgrzal zaczolem gazowac tak do 2-3 tysiecy i trzymalem na pare chwil i puszczalem.. temp stal w miejscu nic nie zaczelo wyc , to pare razy pod gazowalem tak mocniej do 5 i nadal nic. Zdenerwowalem sie i postanowilem rozgrzac go bardziej podczas jazdy i przegonilem ja chwile po ulicach ostro wrocilem zaparkowalem i znowu przygazowalem do 2-3 tys na chwile i nadal nic a temp stal pionowo caly czas... a po zamknieciu maski cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Mam problem z temperaturą , kupiłem nowe wisko i mimo wszystko tem. na wskaźniku przekracza znacznie połowę skali kiedy stanę w korku , gdzieś wyczytałem że w silnikach m40 od 88r wisko załącza się przy tem powietrza zaciąganego z chłodnicy +95 , wcześniej ponoć załączało się przy +75 ,ale w takim razie jaką tem ma silnik kiedy wskaznik (temperatury) jest na środku ? Niewiem czy reklamować wisko czy tak ma być. Ja mam e36 1,8 91r. zobacz czy po otwrciu termostatu masz cała chłodnice ciepła! bo miałem taki przypadek że chłodnica była zakamieniona i grzała się do połowy i wisko się nie załaczało! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Gdyby tak bylo to raczej by mi sie grzal ... a pomeczylem ja z 30 minut i nic. no ale sprawdzic nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 a nie latwiej podgrzac wisko opalarka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 a nie latwiej podgrzac wisko opalarka? raczej nie mam tam miejsca na grzanie opalarka;/ zreszta juz mnie to zaczyna przestawac obchodzic ;] puki auto sie nie grzeje mam to w xupie a ze nie mam ''odrzutowca'' to trudno :mrgreen: moze i lepiej - wiekszy komfort jazdy ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Mam problem z temperaturą , kupiłem nowe wisko i mimo wszystko tem. na wskaźniku przekracza znacznie połowę skali kiedy stanę w korku , gdzieś wyczytałem że w silnikach m40 od 88r wisko załącza się przy tem powietrza zaciąganego z chłodnicy +95 , wcześniej ponoć załączało się przy +75 ,ale w takim razie jaką tem ma silnik kiedy wskaznik (temperatury) jest na środku ? Niewiem czy reklamować wisko czy tak ma być. Ja mam e36 1,8 91r. zobacz czy po otwrciu termostatu masz cała chłodnice ciepła! bo miałem taki przypadek że chłodnica była zakamieniona i grzała się do połowy i wisko się nie załaczało! A to coś nowego, trzeba sprawdzić , dz bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 4 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 juz mnie to zaczyna przestawac obchodzic ;] puki auto sie nie grzeje mam to w xupie a ze nie mam ''odrzutowca'' to trudno :mrgreen: moze i lepiej - wiekszy komfort jazdy ;] Dokładnie podchodzę do sprawy tak samo. U mnie też kręci słabiutko i da się zatrzymać wiatrak nawet przy wysokich obrotach z łatwością. Jest cichy i już z pewnością na finishu. Jak tylko zacznie mi temp. rosnąć np. w korku w lecie to będę wiedział żeby szykować te 250 zł :wink: Na razie mam to gdzieś póki silnik się nie grzeje. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Mam problem z temperaturą , kupiłem nowe wisko i mimo wszystko tem. na wskaźniku przekracza znacznie połowę skali kiedy stanę w korku , gdzieś wyczytałem że w silnikach m40 od 88r wisko załącza się przy tem powietrza zaciąganego z chłodnicy +95 , wcześniej ponoć załączało się przy +75 ,ale w takim razie jaką tem ma silnik kiedy wskaznik (temperatury) jest na środku ? Niewiem czy reklamować wisko czy tak ma być. Ja mam e36 1,8 91r. zobacz czy po otwrciu termostatu masz cała chłodnice ciepła! bo miałem taki przypadek że chłodnica była zakamieniona i grzała się do połowy i wisko się nie załaczało! Przejechałem 6-7 km po mieście silnik złapał swoja temperaturę i faktycznie połowa chłodnicy jest tylko ciepła , a konkretnie górna , dół jest zimny, ale mówią że to normalne bo góra wchodzi ciepły płyn z silnkika a dołem wychodzi schłodzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 4 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 speede ale co chciałeś sprawdzic , jesli nie otworzy się duży obieg to tak jest, czyli jesli chcesz wisko sprawdzić to musi sie otworzyc duży obieg ( czyli cała chłodnica gorąca ( dla człowieka to juz parzy, temp. pow. 60stp C ) i dopiero później załaczy sie wisko... przy teraźniejszej temp powietrza wystarczy normalna jazda pow 40 km/h a dędzie praktycznie tylko mały obieg wykorzystywany, w praktyce oczywiście jest inaczej termostat powoli sie otwiera i chłodnica zaczyna pracować i jeśli to wystarczy do schłodzenia to termostat sie zamyka aż do ponownego podniesienia się temp.......... i tak w kółko, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speede Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 speede ale co chciałeś sprawdzic , jesli nie otworzy się duży obieg to tak jest, czyli jesli chcesz wisko sprawdzić to musi sie otworzyc duży obieg ( czyli cała chłodnica gorąca ( dla człowieka to juz parzy, temp. pow. 60stp C ) i dopiero później załaczy sie wisko...przy teraźniejszej temp powietrza wystarczy normalna jazda pow 40 km/h a dędzie praktycznie tylko mały obieg wykorzystywany, w praktyce oczywiście jest inaczej termostat powoli sie otwiera i chłodnica zaczyna pracować i jeśli to wystarczy do schłodzenia to termostat sie zamyka aż do ponownego podniesienia się temp.......... i tak w kółko, Przeczytaj post od DANICH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.