Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


318i dziwne wycie z tyłu


rafix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od dwóćh tygodni posiadam moje pierwsze bmw 8) i mam mały problem z nią otóż wszystko było okej lecz od 3 dni słychać wycie z tyłu auta.Od 0 do 60 cisza od 100 w górę cisza natomiast 70,80,90 wycie,ale podczas dodawania gazu nie ma wycia dopiero po puszczeniu gazu w tych prędkościach zawyje z tyłu.

Podniosłem tylne koła i kręciłem nimi lecz nic nie słyszałem

Sprawdziłem olej w dyfrze i jest taki jak bym wczoraj wymieniał,żółciutki

Dodam opony zmieniałem przednie na tył i tylne na przód i to samo

Nie jest to silne wycie nasila się po puszczeniu gazu a jak zmniejszy się prędkośc do 60km/h wycie zanika całkowicie mimo dodawania,puszczania gazu jak i powyżej 100km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, chodziło mi tylko o to czy nie jest zależne to wycie od obrotów, bo czasem wydech może gdzieś dotykać budy i przy pewnych obrotach wpadać w rezonans. Ale jak zawsze przy tej samej prędkości to może być łożysko w piaście albo w dyfrze. Słychac w pewnym przedziale prędkości bo dopiero zaczyna sie kończyć? ;)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przeprowadziłem przez ostatnie dni test i co zaobserwowałem,otóż jak utrzymuję się stałą prękość 85km/h wyje lekko z tyłu ale gdy rozpędzę auto do 100 i puszczę na luz i mimo,że dojdzie do tej prędkości 85 to nie słyszę wycia więc opony można wykluczyć a łożyska? łożyska nie wyły by też po wrzuceniu na luz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj to sprawdziłem jadąc tzn trzymając gaz przy 85km/h dochodzi lekkie wycie z tyłu.Ale jak wyje a wbije się szybko na ''luz'' koniec wycia...zapnie się bieg i z tyłu już lekko wyje..

w takim razie

opony i łożyska można smiało wykluczyć? skoro wyje przy 85km/h ale jak rozpędzę auto do 100km/h i puszczę na luz i prędkość spada nawet od 100 do 60 i nic nie zawyje..to łożyska też powinny wyć mimo,że bieg nie wbity?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że to skrzynia albo dyfer.Ogólnie to może jesteś trochę przewrażliwionybmw_1.Poczekaj aż zacznie mocniej ''wyć''.U mnie w e30 dyfer zawsze wył i 220.000 km na nim zrobiłem.Teraz mam następną e30 do której przerzuciłem ten sam dyferencjał i dalej jeździ ( Ale dalej skubany się ''odzywa'')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak myślisz zamiana oleju może coś pomóż? w dyfrze? skoro olej wygląda tam jak by wczoraj wymieniany?

Raczej nie pomoze bo co innego jak by na sucho pracował. No ale jak sie tryby juz wyrobiły w moscie to olejem tego nie uzupełnisz ;/

Raczej wymiana dyfra, albo trociny wsypać, tak jak to robili w polonezach kiedys lolol

U mnie wyje jak mam wcisniety gaz tylko. Po sprawsdzaj tez krzywaki na wale czy nie sa zapieczone jak bys mial to kiedys rozkrecone przy okazji.

W e36 kiedys mialem dudienie po puszczeniu gazu jak szpilki od koła byly luzne. Jak dawalem gaz to cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak myślisz zamiana oleju może coś pomóż? w dyfrze? skoro olej wygląda tam jak by wczoraj wymieniany?

U mnie nie pomogło,wył trochę inaczej ale poprawa była właściwie żadna.W książce obsługi wymiana jest zalecana co 60.000 km.Za drugim razem zalałem Superolem CB 50 i jeżdzę do tej pory.Wydaje mi się że jest trochę ciszej ale na pewno nie można tego określić jako cicho.Olej oryginalny też był czysty kiedy zmieniałem za 1-szym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...