ponury Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Robiłem tylne zawieszenie, wymieniałem amory i wahacz cienki, po całym dniu roboty jeszcze postanowiłem dolać płynu do chłodnicy i trochę oleju. Odpaliłem gruchota chwilke pochodził nierówno i zgasł. Od tamtej pory rozrusznik kręci, ale auto nie odpala. Poczyniłem kilka kroków diagnostycznych. -Jest iskra na swiecy -wyczyściłem świece i próbowałem odpalić -świece mokre od benzyny -z rury wydechowej śmierdzi benzyną -na LPG awaryjnie nie da rady odpalić! otwiera elektro zawory i tak samo kręci jak na benzynie. -tłoki się ruszają ( przez otwór w świecy widać) -INPA wykazała błąd 202 i 203 fuel trim limit bank - (sondy lambda). po skasowaniu błędów już ich nie wykazuje, ale auto nie odpala -czujniki temp powietrza i chłodziwa pokazują chyba dobrze 9st czyli tyle ile było akurat na dworze. -nie mogę wejść do zakładki EWS wywala jakiś błąd. Poniżej kilka screenów z INPY i pytanie o co bieg? Najśmieszniejsze że nic przy silniku nie grzebałem. Płyny wlałem dobrze, no może za mocno klapą trzasnąłem przy zamykaniu. Co jeszcze mogę sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżejdżej Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Sprawdź może czujnik położenia wału? Miałem podobne objawy z tym ze w innym rodzaju silnika (m60b40). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 też bym przyjrzał się czujnikowi wału 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 NA pych nie da rady odpalić, wymienię czujnik wału i wałka, mam nadzieję że tu tkwi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Bez czujnika wałka auto odpali, bez wału już nie.... Swiece czyściłeś szczotką? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Bez czujnika wałka auto odpali, bez wału już nie.... Moje m52b20 ma zupełnie odwrotnie. Testowałem kiedyś odpinanie czujników. Z odpiętym czujnikiem położenia wału długo pokręcisz i odpali, natomiast jak odepniesz czujnik położenia wałka to nie ma szans. Oczywiście nie upieram się że tak ma być, ale ja tak mam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Swiece czyściłeś szczotką? pilniczkiem miejsce strzału iskry.Próbowałem oba czujniki zreanimować, przez wymianą kabla, stary był popękany na całej długości, jednak chyb to nie pomogło. Dodatkowo czujnik wału nie dał się zmierzyć - rezystancja poza zakresem, myślę że to on zdechł. Dla pewności chyba rozpruje świnke skarbonkę i zakupię oba, raz na 20 lat to nawet trzeba wymienić Napiszę jak postępy. Bez przepływki auto też nie odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Odżyła! Dzisiaj w końcu się udało przejechać klamotkiem. Właśnie jestem szczęśliwym posiadaczem dwóch czujników VDO i dziury w portfelu:drool: Prawdopodobna przyczyna coś z akumulatorem lub prądnicą. Odpalił dopiero po podpieciu kabli z odpalonym Dieslem, dziwne że na samym akumulatorze z Diesla nie trybił. Ps. polecam wymienic te czujniki, wraca z 10 koni. NO to mogę modzić dalej z swoim e36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.