Worcse Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Możesz napisać jak ten czujnik wymienić , albo gdzie będzie to w miarę tanio można zrobić , mieszkam we wro ale nie mam garażu wiec nie bardzo mialbym gdzie się tym zająć (pozatym nie znam się na mechanice ). Mi dzisiaj prędkościomierz przestał działać , z obrotomierzem nie mam problemów. Ale ogólnie wysiada mi elektryka w aucie, zaczęło się od wszystkich żaróweczek w środku, potem padł komputer (ten co mierzy prędkość średnią , temperaturę itp.) teraz padł prędkościomierz , dajcie namiar na kogoś kto się zna na elektryce w E30. Z góry dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 :arrow: Worcse o co chodzi :?: do kogo to kierujesz :?: :?: :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Chyba chodzi u o czujnik predkosciomierza w tylnim moscie 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Tak , zdaje sie że nawet posiadam taki czujnik , albo i cały most Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worcse Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Hmm super, ale ja specjalnie nie chcem wymieniac pol auta zeby zrobic to ale gdyby to byl napewno ten czujnik to moglibysmy sie dogadac, o ile napewno to jest to, bo nie mam gdzie sprawdzic co tam go boli.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...