FeelDy Opublikowano 25 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Wiatam chwile mnie nie było. Troche sie pozmieniało. Kupiłem kompakta na daily z m43 1.6 pod maska, szybko skonczyla sie uszczelka pod glowica wiec poszedł szybki swap na 1.8 IS. Silnik został przeszczepiony z wiazka kompem przepływka cewkami i wszystkim co było potrzebne. Auto po przekładce jezdzilo bez zarzutow. Kazdy bieg do odciecia jak trzeba. Tydzien temu wymieniony zotsal olej oraz pompa wspomagania wymieniona uszczelka pod kolektorem wydechowym. Po tym zabiegu auto kreci sie do 5.5k bez problemu potem traci moc a dalej juz tylko buczy i slychac lekkie strzelanie (elektryczne klikanie) jak by w wydechu. Dzisiaj wymieniłem gume od przepływki. bez zmian. Dodam ze silnik chodzi rowno, odpala bez problemu, na biegu jałowym odciecie jest normalnie. Wszystko stało sie nagle. Przeczytałem od cholery tematow nigdzie nie moge znalezc nic podobnego. (wiekszosc to m40 i wytarty wałek) Edytowane 25 Lutego 2015 przez FeelDy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert Opublikowano 13 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 znajomy miał ten problem sprawdz uszczelke pod kolektorem czy nie ma za małe otwor jemu to chamowało moc moze warto sprawdzić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.