shczurek Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam Panowie Od kilku dni mam problem w swojej E39 i nie potrafie sobie rozsadnie wytlumaczyc przyczyny. Jest to M54B30 z ASB Przy przyspieszaniu tak przy 20km/h poszarpuje mi autem pozniej przechodzi to w wibracje i w druga strone jak wyhamowuje to rowniez czuje poszarpywanie. Nie jest to napewno problem hamulcow. Bede wdzieczny za kazda podpowiedz bo nie chce pol auta wymienic zanim znajde przyczyne. Z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 A może to problem z zasilaniem paliwowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shczurek Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 zasilanie paliwem odpada, to samo sie dzieje i na benzynie i na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 a przepływka , krokowy , czujniki położenia wału i wałka rozrządu ?? cewki ?? wszystko wspólne dla benzyny i LPG najlepiej pod kompa ja wpiąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shczurek Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 nie nie , silnikiem mi nie szarpie praca silnika jest plynna i nie wyczuwa sie zadnych problemow, bardziej to wyglada na przeniesienie napedu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 ok a przeniesienie napędu to tylko podczas przyspieszania i hamowania silnikiem ? czy podczas hamowania na luzie też ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shczurek Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 w czasie jazdy automatu na luz nie wrzucalem wiec na luzie nie wiem jak sie zachowuje. nie jestem pewny co do bezpieczenstwa takiej operacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 ło matko to to automat ?? a to ja się nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 A podór i łacznikow walu nie masz wyrąbanych? Pod auto wejdz i obejrzyj, moze cos bedzie widac i nie trzeba bedzie pol auta zmieniac. Ale powiem Ci, ze u mnie byly drgania podczas przyspieszania i wymienilem dyfer, lacznik elastyczny, podpore walu (dalem meyle) i wał bo sie okazało, ze krzyzak zapieczony. Teraz buczy przy 110km/h i winna bedzie ta podpora meyle, ktra zmienie na lemfordera. Takze obejzyj pod spodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) U mnie było takie bicie przy 90km/h i winny był konwerter w skrzyni, koszt naprawy około 2 tys. Walilo tak całym autemjak by miało się rozlecieć Edytowane 23 Lutego 2015 przez Pakos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shczurek Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 no wlasnie mam obawy ze to konwerter, ostatnio mi sie wibracja nasila ale jak juz pisalem szkoda by bylo wydac 2 tys nie wiedzac czy to napewno to jest przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 24 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 podjedź do długołęki, koleś Ci odrazu powie czy to konwerter, ja wiem jakie dokładnie były u mnie objawy ale obawiam się, że pisząc tego dokładnie nie przedstawia. Jeżeli to konwerter to miej świadomość, że przy biciu z konwertera piłują się opiłki metalu a co za tym idzie zabija się filtr i później może się okazać, że nie tylko konwerter będzie do wymiany. Do tego u mnie najprawdopodobniej przez to bicie zdechły poduszki silnika, które też tanie nie były, więc znowu koszt skoczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 25 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 dlatego ja podziękuje za automat to dla bogatych i leniwych troszkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Biedny Mariusz kuog ale Ja też od automatów uciekam.Może i wygodne ale awarie to zmora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shczurek Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 fakt faktem awaria to zmora ale te awarie sa zadkie a lenistwo gora ja tam pomimo problemow z drugim juz automatem dalej wybieram automat ale tylko ze steptroniciem Tak wracajac do tematu wczoraj poszperalem sobie troche na forach z US i znalazlem prosty test jakim mozna sprawdzic czy wibracje sa przyczyna konwertera. Wczasie przyspieszanie kiedy wystepuja wibracje nalezy druga noga delikatnie wcisnac pedal hamulca co powoduje przytrzymanie jednej czesci konwertera i wibracje ustaja. U mnie sie to potwierdza. Narazie auto w odstawke i umawiamy sie na warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shczurek Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 tak dla potomnych , powodem wibracji byl konwerter skrzyni biegow. Juz po regeneracji. Niestety nie mozna potestowac auta bo poducha od NIVO padla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 dobrze, że udało się zdiagnozować usterkę i sprawnie usunąć ja tam pomimo problemow z drugim juz automatem dalej wybieram automat ale tylko ze steptroniciem a ja mam 3 automat i dopiero pierwszy raz coś robiłem, a prawda taka, że w manualu jak przyjdzie wymienić dwumasę to taki sam koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shczurek Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 a ja mam 3 automat i dopiero pierwszy raz coś robiłem, a prawda taka, że w manualu jak przyjdzie wymienić dwumasę to taki sam koszt tiaaaa, dwumasa to jest dopiero wynalazek przy dzisiejszym stosowaniu dwumasy we wszystkim gdzie sie da, wybieram ASB przynajmniej wiem za co place. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.