Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z szarpaniem, wibracja , przeniesienie napedu


shczurek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie

Od kilku dni mam problem w swojej E39 i nie potrafie sobie rozsadnie wytlumaczyc przyczyny.

Jest to M54B30 z ASB

Przy przyspieszaniu tak przy 20km/h poszarpuje mi autem pozniej przechodzi to w wibracje i w druga strone jak wyhamowuje to rowniez czuje poszarpywanie.

Nie jest to napewno problem hamulcow.

Bede wdzieczny za kazda podpowiedz bo nie chce pol auta wymienic zanim znajde przyczyne.

Z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podór i łacznikow walu nie masz wyrąbanych? Pod auto wejdz i obejrzyj, moze cos bedzie widac i nie trzeba bedzie pol auta zmieniac. Ale powiem Ci, ze u mnie byly drgania podczas przyspieszania i wymienilem dyfer, lacznik elastyczny, podpore walu (dalem meyle) i wał bo sie okazało, ze krzyzak zapieczony. Teraz buczy przy 110km/h i winna bedzie ta podpora meyle, ktra zmienie na lemfordera.

Takze obejzyj pod spodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedź do długołęki, koleś Ci odrazu powie czy to konwerter, ja wiem jakie dokładnie były u mnie objawy ale obawiam się, że pisząc tego dokładnie nie przedstawia.

Jeżeli to konwerter to miej świadomość, że przy biciu z konwertera piłują się opiłki metalu a co za tym idzie zabija się filtr i później może się okazać, że nie tylko konwerter będzie do wymiany.

Do tego u mnie najprawdopodobniej przez to bicie zdechły poduszki silnika, które też tanie nie były, więc znowu koszt skoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt faktem awaria to zmora ale te awarie sa zadkie a lenistwo gora :) ja tam pomimo problemow z drugim juz automatem dalej wybieram automat ale tylko ze steptroniciem :D

Tak wracajac do tematu wczoraj poszperalem sobie troche na forach z US i znalazlem prosty test jakim mozna sprawdzic czy wibracje sa przyczyna konwertera. Wczasie przyspieszanie kiedy wystepuja wibracje nalezy druga noga delikatnie wcisnac pedal hamulca co powoduje przytrzymanie jednej czesci konwertera i wibracje ustaja. U mnie sie to potwierdza. Narazie auto w odstawke i umawiamy sie na warsztat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

dobrze, że udało się zdiagnozować usterkę i sprawnie usunąć

ja tam pomimo problemow z drugim juz automatem dalej wybieram automat ale tylko ze steptroniciem

a ja mam 3 automat i dopiero pierwszy raz coś robiłem, a prawda taka, że w manualu jak przyjdzie wymienić dwumasę to taki sam koszt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam 3 automat i dopiero pierwszy raz coś robiłem, a prawda taka, że w manualu jak przyjdzie wymienić dwumasę to taki sam koszt

tiaaaa, dwumasa to jest dopiero wynalazek :) przy dzisiejszym stosowaniu dwumasy we wszystkim gdzie sie da, wybieram ASB :D przynajmniej wiem za co place.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...