plastikmann Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam mam taki problem podczas jazdy moim e39 530 D dzwoni wał napędowy,w momencie gdy dodaję gazu lub też kiedy ściągam nogę z gazu. Usterkę namierzylem poszła podpora czy też łożysko na wale. Kto wie jak to wymienić? Może ktoś ma jakąś fotorelacje lub coś w tym stylu. Za pomoc dzięki z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 podporę wymienisz, krzyżaka nie, przynajmniej tak jest w E46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Odkręcasz gumowe sprzęgło łączące wał ze skrzynią, niestety musisz wywalić wydech, następnie odkręcasz podporę od podłogi. Ostatnim elementem, by było łatwiej w rozpołowieniu wału odkręcasz go od dyfra. Dobrze jest sobie zaznaczyć, w jakim punkcie był np. farbką lub mazakiem-inne złożenie może powodować bicie i dodatkowe koszta w postaci waważenia. Teraz jak masz wał na dole robota jest prosta, rozpoławiasz go, wymieniasz podporę i składasz jak wyżej rozkręcałeś. Dobrze jest mieć kogoś do pomocy, by Ci trzymał. Cały zabieg trwał u mnie około 3 godzin, na szczęście śruby puściły i nie trzeba było nic kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 A ja nie odkręcałem od dyfra, tylko od strony skrzyni, a tylny sobie podwiesiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Też tak chciałem zrobić, ale niestety miałem problem z rozpołowieniem wału-zapiekł się, dlatego padło by wyjąć całość na wierzch. Dlatego wcześniej napisałem koledze, że by było łatwiej niech odkręci go od dyfra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastikmann Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 W sobotę wjeżdżam na kanał część już zamówiona po numerze seryjnym i vinie jak wymienię to opiszę co tam się działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Jak już ogarniesz temat, opisz jak sytuacja, czy wymiana pomogła, czy dalej coś boli Twoje :bmwsexemofg3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastikmann Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 No dobra podpora wymieniona razem z łożyskiem pomogło jest OK do następnej awarii. Pomoc przy wymianie Hary33 Dzięki. Roboty trochę było. Tłumik żeśmy tylko opuścili na ziemię nie był demontowany w całości, odkręciliśmy wał od strony skrzyni i czego nikt nie napisał śrubę w kardanie żeby rozpołowić wał klucz 18. Wyszła przednia część wału tył nie ruszany, a wcześniej znaczyliśmy wał co by go tak samo poskładać, marker i zwykła kreska Ważne Bardzo. Później już z górki ściągacz łożysko stare precz montaż nowego i wał na swoje miejsce z powrotem. Jeździ jak nowa może komuś przydadzą się te informacje. Jedno o czym żeśmy zapomnieli to robić zdjęcia żeby zrobić foto relacje sorry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Spoko miło spędzony czas i nowe doświadczenie hehe :lol: a co do fotek to fakt brakło czasu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastikmann Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Witam wykrakałem ten sam problem powrócił jak pisałem w cześniej podpora wymieniona pierwsze 100 do 150 km ok bez problemów szła jak z fabryki i problem powrócił rozkładem ręce i mam dość. Dzwoni przy jeździe szarpie skrzynią tak gdzieś około 50 60 na godzinę później pojawiają się drgania, odnoszę jeszcze wrażenie że po 10 20 km jest trochę gorzej. Nie mam już siły ani cierpliwości "następnym razem chyba kupię sobie polo żona ma i jeździ się nie psuje . Co tam jeszcze mogło się stać, POMOCY!!! sprawdziłem gumy całe podpora też objawy też!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 następnym razem chyba kupię sobie polo Nie bluźnij synu :twisted: bmw_1P.S. Przepraszam nie mogłem się powstrzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Skrzynia to automat czy manual? Jak automat to nasuwa mi się na myśl konwerter, dźwięki roznoszą się po aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastikmann Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Sory chłopaki ale trochę mam dość. Uwierzcie mi są w Berlinie lepsze rzeczy do robienia niż leżenie pod własną BMW na jakieś ulicy od 19.00 do 21.00, żeby namierzyć co się stało. Idę za ciosem zamawiam jeszcze przegub do tyłu ten który łączy wał z dyfrem. Mam teraz trochę więcej czasu więc naleje werby i przetestuje u siebie na miejscu zanim znowu ruszę w trasę. Napiszę czy pomogło, bo to ostatnia rzecz którą jeszcze nie wymieniłem, bo piszą w internecie że BMW kardan zakłada tylko raz na całe życie AUTA. Pozdrawiam i żeby było jasne jestem wielkim FANEM BMWhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastikmann Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Dobra kończę post, do tego co pisałem wcześniej doszła mi jeszcze wymiana przegubu przy dyferencjale. Chwilę już jeżdżę i jest OK. Dzięki Hary33 za pomoc. W sumie to zostało wymienione guma przy skrzyni, podpora wału z łożyskiem, przegub przy dyferencjale i przy okazji gumy pod skrzynią biegów. Cisza spokój jeździ jest OK. Główną przyczyną moim zdaniem był przegub resztę się rozleciało tak przy okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Spoko teraz trzeba wyciac katy to turbo bedzie lepiej oddychać a potem wirus i bedzie o.k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.