hadesmat Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Mam pytanie :?: Otóż niedawno uchwalono ustawę, że silnik samochodu jest traktowany jako zwykła część i jego numery nie będą wpisywane do dowodu. :idea: Jako, że chcę sobie kupić pierwszy samochód, z względu na ubezpieczenie (jestem w grupie "podwyższonego ryzyka"), zdecydowałem się na E36 z silnikiem 1,6 max 1,8. Za parę lat, kiedy już będę miał konkretniejsze zniżki chciałbym zmienić silnik na większy. :twisted: Orientujecie cię może, czy taka zmiana jest konstrukcyjnie możliwa i czy nasze "kochane" polskie urzędy nie będą robiły jakichś ogromnych przeszkód (papierki, akcyza czy inna cholera)? POZDRAWIAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 problemwo papierkowych juz nie ma :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadesmat Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Czy to oznacza, że (w dużym uproszczeniu) mogę: wyjąć stary, włożyć nowy, płacić jak za stary i w drogę...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 nie, nie, nie :!: :!: :!: Nie musi byc nuemrow na silniku, mzoe meic niewaiadome pochdozenie ,ale ztreba je zarejestrowac, bo oplat za wieksza pojemnsoc jeszcze nie znesiono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadesmat Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 OK. A jak to wygląda od strony technicznej samego samochodu. Czy jeżeli z w/w E36 wyjmę np. 1,6l i włożę dajmy na to 2,0 czy 2,5l, to czy będzie on pasował i czy zawieszenie wytrzyma większą o ładne parę kilogramów masę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 OK. A jak to wygląda od strony technicznej samego samochodu. Czy jeżeli z w/w E36 wyjmę np. 1,6l i włożę dajmy na to 2,0 czy 2,5l, to czy będzie on pasował i czy zawieszenie wytrzyma większą o ładne parę kilogramów masę? no bez przesady , zawiecha też jest inna, osprzęt silnika, komputer, i pewnie wiele innych klamotów trzeba wymienić :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadesmat Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 O kur... Czyli z moich zamiarów nici? Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Nici to moze nie , ale raczej nie ma sensu robic takiego swapa , duzo taniej wyjdzie cie jak za jakis czas poprostu sprzedasz 316/318 i kupisz e36 320/325 . Przy takim swapie jest sporo roboty i znaczne koszty , tak jak Enzo pisał silnik + komputer + wiazki , a przedewszystkim HAMULCE bo przekładka z 316 na 325 bez zmiany hamulców to samobojstwo a w niektorych przypadkach nawet ludobójstwo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.