///M3 Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Od kiedy zmieniłem pracę Omega stała się samochodem służbowym pełną gębą. W związku z tym, postanowiłem kupić sobie auto do jazdy na codzień... oczywiscie ?! BMW (wracam do marki) Biorę pod uwagę dwa modele... e39 - bo duża, wygodna... e46 - bo? własnie, nawet mi sie podoba... Myślę o samochodzie na gnój... e39 - 2.5d ? plusy? minusy? jak to jedzie? 3.0d ? plusy? minusy? jak to jedzie ? nie powiem zalezy mi na dosc niskim spalaniu ale bez przesady, czy 2.5 nie bedzie kompromisem ? e46 - hmm tu wchodzi w gre 2.0d 150KM co o nim mozecie powiedziec ? Oczywiscie wchodzą w gre wyłącznie sedany z manualną skrzynką Nie mam doswiadczenia z kopciuchami w BMW, miałem Passata b5 TDI i nie moge złego słowa powiedziec o nim. Nigdy nie jechałem kopciuchem BMW, nie mialem do czynienia z e46 ani e39. Proszę Was, o wszystkie sugestie i przemyślenia bo mam dylemat. E46 widze ze są słabo wyposażone ale to akurat najmniejszy kłopot dla mnie. Otwieram dyskusje i slucham ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Mam podobny dylemat moralny, u mnie po wielu namysłach padło na e39. E46 strasznie się zrobiło popularne i wyposażanie na minus w porównaniu z e39. Z powyższych ja bym brał słynnego ropniaka 3.0, osobiście 2,8 benzyna+gaz. Obecnie tyle wpakowałem w swoje e36, że jeszcze muszę nim pojeździć i e39 czeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Miałem kilka e39 i e46. W tej chwili mam e46 ale następna będzie 5er. Jednak e39 jest masywniejsze i lepiej trzyma się drogi, jest wygodniejsze. Co do silników to zarówno 2.5 jak i 3.0d dają frajdę z jazdy i charakteryzują się sensownym spalaniem. Musisz tylko uważać przy kupowaniu, żeby nie trafić jakiegoś szrota. Te samochody mają już trochę najezdzone i jak trafisz skarbonke to Ci się odechce diesla. Ja juz miałem dość i raczej nie wrócę do tego, zwłaszcza że jazda na podtlenku lpg wychodzi tak samo jak nie taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Popatrz na ceny e39 w niemczech, za 1500 euro mozna juz wybierac w 523. Cięzko upolowac godne e36 za te pieniadze. Myśle ze lepsze bedzie e39, jest wieksze wygodniejsze i pewnie mniej upalane niz e46. Na temat diesla sie nie wypowiem bo ja tylko benzyne ujezdzam. Tez szukam od pewnego czasu bmw e36 lub e39 w niemczech bo jezdze tam regularnie 2 razy w miesiacu i przegladam ogloszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Jeśli chodzi o e39 to 3.0d po lifcie będze dobrym zakupem jeśli chcesz wygodę i przestrzeń. Jeśli chcesz aby auto było bardziej zwinne i przymkniesz oko na to,że jest trochę mniejsze to weź e46 też 3.0d będziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemanvette Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Bierz E39 3.0d po lifcie i ładuj program od razu. Będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyone Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 e39 3.0d jest oszczędny, potrafie zejść poniżej 6l na 100, przy okazji jeżeli zajdzie taka potrzeba to można bez strachu kogoś wyprzedzić, auto jest wygodne, a wersje po lifcie się nie starzeją. Jeżeli chodzi o minusy to jak na mój status majątkowy serwis nie jest tani i jeszcze taki offtop Bierz E39 3.0d po lifcie i ładuj program od razu. Będziesz zadowolony. widziałem w jakimś temacie że masz w garażu V10, nigdy nie jechałem takim potworem, ale czy po doświadczeniu z takim samochodem jazda e39 3.0d nie jest nudna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Ja chce auto do jazdy dlatego myślę nad 2.5d. Jak mam iść w 3.0d plus programy itp kupilbym mocną benzynę Nadal brakuje mi statów czyli ile pali np 2.5 ile 3.0 jakie ceny częsci ? jak najwiecej szczegolow Panowie co sie lubi psuc? aaa, i wchodzi w gre wyłacznie lift najlepiej opakietowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Ja mam e39 od pół roku ,moj pierwszy diesel 2.5 z silnika jestem zadowolony ,daje rade ,z spalaniem też tragedi nie ma najnizej jak mi sie udalo do tej pory to 5,5 litra :lol: wygoda milon razy lepsza niz w e46 bo taka tez mialem i mam porownanie, usterki hmm jescze nie mialem oprocz dwuch ktore mialem ale z nimi kupilm auto :lol: bierz pan e39. Wygoda i dobrze lata , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Ja chce auto do jazdy dlatego myślę nad 2.5d. Jak mam iść w 3.0d plus programy itp kupilbym mocną benzynę Nadal brakuje mi statów czyli ile pali np 2.5 ile 3.0 jakie ceny częsci ? jak najwiecej szczegolow Panowie co sie lubi psuc? aaa, i wchodzi w gre wyłacznie lift najlepiej opakietowane Nie pamiętam ile paliły dokładnie, coś koło 7-9 bez oszczędzania, ale z rzeczy które padły u mnie to: pompka podprogowa, regulator ciśnienia, wtryski, przepływka, egr, pompka w baku, poprzedni właściciel regenerował turbo. 530d gasło przy mocniejszym depnięciu na gaz - zagadka nie rozwikłana do samego końca, w 525d uszkodzony zawór na 6tym cylindrze lub gniazdo zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Powiem tak, E39 wygodne jeździłem i to sporo 530d szkoda tylko że skrzynia 5tka w manualu i automat, spalanie musisz liczyć rzędu trasa przy ok 130km/h 6,5 miasto 9-10l nie tam jakaś jazda dziadkowa, Ja natomiast mam od kilku lat 320Cd i jestem mega zadowolony, spalanie po trasie ok 5l przy ok 140-150 na 6tce po mieście ok 6l oczywiście auto po programie , przed softem paliło więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 miałem e39 3.0d 184km po programie na 230km i bez katalizatorów i tłumików i spalanie po mieście i to przy ciężkiej nodze to 9L na trasie realne 7L spalało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 jak chodziła na przelocie ? masz jakis film ? więc nadal jestem przy 525d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 [video=youtube;Ndol_c20R48] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Tak ładnie chodzi wiec bede przelot robił narazie stoje przy e39 525d boje sie troche usterkowosci, koledzy piszą do góry co tam sie napsuło itp. a (odpukac) w Passacie przez 3 lata wymieniłem tylko nagrzewnice... moj poprzedni przelot [video=youtube;kZmIarx3g_Y] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Nie pamiętam ile paliły dokładnie, coś koło 7-9 bez oszczędzania, ale z rzeczy które padły u mnie to:pompka podprogowa, regulator ciśnienia, wtryski, przepływka, egr, pompka w baku, poprzedni właściciel regenerował turbo. 530d gasło przy mocniejszym depnięciu na gaz - zagadka nie rozwikłana do samego końca, w 525d uszkodzony zawór na 6tym cylindrze lub gniazdo zaworu. Łoł ,to napewno było bmw ?:lol::lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Łoł ,to napewno było bmw ?:lol::lol::lol: Ale co Cię tak dziwi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 No jak to co ? Sporo gratów do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Pewnie ostatnie naprawy były wykonywane w Niemczech, potem polak kupił nic nie robił, zaczeło się gruzować to pogonił trupa i zostawił nowego właściciela z problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Ja nie miałem nigdy e39, ale jechalem raz z kumplem i wygodniejsza od e46. Co do e46 to miałem Diesla 136km, fajnie smigał, ale dopóki sie nie zaczyna psuc. Ropę mamy, jaką mamy, wiec silnik bardziej narażony na awarie w porównianiu z zagazowaną benyzna 2.8l czy to e39, czy e46. W dieslu zaraz cos z pompami, wtryskami etc. W dodatku dwumas masz (w Pb tez jest, ale trudniej zajechac), A w PL trudno trafic dobrego Diesla, chyba ze troche wydasz. Ja bym brał benzyniaka i załozył gaz. A co do budy, to musisz sie sam przejechac obiema i zdecydowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 ja w swojej e39 530D wymieniłem tylko zawieszenie i kompletny serwis przeszło a tak to tylko mody robiłem za zaoszczędzoną kase na bezawaryjności i niskiemu spalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Pewnie ostatnie naprawy były wykonywane w Niemczech, potem polak kupił nic nie robił, zaczeło się gruzować to pogonił trupa i zostawił nowego właściciela z problemem. Sytuacja miała miejsce w Anglii ale wygląda na to, że te dwa egzemplarze były bardzo dojechane. Jednak na polskie warunki wybrałbym pb+lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Mam jednego gazownika a kopciuchem mi sie dobrze jezdziło (przynajmniej Passatem) BMW w kopciuchu nie jechałem i to mnie martwi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemanvette Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 i jeszcze taki offtop Cytat Napisał icemanvette Zobacz post Bierz E39 3.0d po lifcie i ładuj program od razu. Będziesz zadowolony. widziałem w jakimś temacie że masz w garażu V10, nigdy nie jechałem takim potworem, ale czy po doświadczeniu z takim samochodem jazda e39 3.0d nie jest nudna? Na początek musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czego oczekujesz od auta Wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia i przeskok HP też :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Napisałem że nie chce miec ściganta, wtedy poprostu kupiłbym cos mocnego w PB. Chce normalne auto dlatego mysle ze 2.5 bedzie kompromisem Boje sie tylko z tego względu że nigdy kopciucha w BMW nie miałem, a po Passacie mam świetne wspomnienia, jezdzil bezawaryjnie i był zwinny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.